نسخه چاپی

ازدحام پشت درهای آزادی

در حالی كه چند ساعت به شروع بازی والیبال ایران و آمریكا باقی مانده تعداد زیادی از تماشاگران در حال ورود به سالن هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی از ساعت 21 امشب آغاز می‌شود. ورود تماشاگران به سالن 12 هزار نفری آزادی از ساعت 16 و 30 دقیقه یعنی چهار و نیم ساعت قبل از مسابقه آغاز شد.

* پرسنل نیروی انتظامی و حراست وزارت ورزش و جوانان نیز از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه آزادی حضور یافتند که این موضوع منجر به نظم بیشتر این دیدار خواهد شد.

* تماشاگران زیادی پشت درهای مجموعه ورزشی آزادی هستند که با راهنمایی ماموران حراست راهی پارکینگ یا سالن 12 هزار نفری می‌شوند.

* مسئولان برگزار کننده مسابقه برای تزئیین سالن از عکس ملی‌پوشان والیبال استفاده کرده‌اند. عکس بازیکنان تیم ملی در حالت‌های مختلف به صورت بنرهای عمودی از سقف سالن آویزان است.

* تماشاگران زیادی از ساعت 17 با در دست داشتن پرچم ایران، طبل و شیپور خود را به سالن 12 هزار نفری آزادی رسانده‌اند و در انتظار شروع مسابقه هستند.

* اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 14 بازیکن ایران برای دو دیدار با آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی اعلام کرد که بر این اساس سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میزرزاجانپور، مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد حسن صنوبر، محمد جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی و علی شفیعی 14 بازیکن ایران در این دو مسابقه خواهند بود.

* تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه نیز در دومین مسابقه خود در هفته ششم لیگ جهانی والیبال به مصاف آمریکا خواهد رفت.

۱۳۹۴/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...