نسخه چاپی

علیخانی برای پاشایی وقت دارد ولی برای شهدای غواص خیر!

گاه سكوت خیلی بهتر است اقای علیخانی تا حرف زدن وهرحرفی را زدن. مجبور نیستی حتما یك برنامه را تهیه واجرا كنی .بگذار مسایل معنوی رنگ وبوی بیشتری در زندگی داشته باشد .

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، نورالسادات طلاچیان در فیسبوک طی مطلبی در انتقاد از اولین برنامه ماه عسل 94 سیما نوشت:
احسان علیخانی ‬ ، متاسفم واسه خودم
نه واسه تو
تویی که شروع اولین برنامه امسالت رو اختصاص میدی به مرحوم ‫پاشایی‬ و مراسم تشییع پیکرش
اونوقت آخربرنامه ت میگی واسه پخش کلیپ تشییع ‫175 شهیدغواص‬ دست بسته وقت نداری
واسه خودم متاسفم
نه واسه تو...
اقای احسان ‫‏علیخانی‬ لطفا تمام کن این برنامه ی سرشار از بد آموزیت را.
دیشب اولین شب ماه مبارک ‫رمضان‬ شاهد حضور دو فرد در برنامه ‫ماه عسل‬ بودیم که ‫‏مرد‬ برای اثبات عشقش نسبت به همسرش خود را از ارتفاع پرت کرده است .
بیان این گونه ماجراهای تقریبا مسخره که صحت وسقم ان هم معلوم نیست در اغازین ساعات ماههای معنویت فضای خانواده ها را تحت تاثیر هوای الوده نفسانیت وخشم و عشق های ‫دنیوی‬ قرار می دهد .
قهرمان قصه تصنعی احسان علیخانی که بیشتر یک نوجوان است در پایان حرفهایش صراحتا می گوید که از کارش پشیمان نیست و برادر خانمی که مدعی است بعد از چهار سال از ماجرا خبر نداشته وهیچ کس خبر نداشته .
ایا اگر آن فرد دار فانی را وداع می کرد بازهم ان دخترک نباید از ماجرا چیزی می گفت؟
اقای علیخانی شما از کجا خبر داشتید؟
نوجوانان ‫دختر‬ دانش اموز که از نزدیک شاهد سخنان این زوج بودند چه تاثیری می پذیرند؟
اقای علیخانی لطفا تمام کن این برنامه ای را که الگوهای ذهنی مسخره ای در اذهان میلیونها نوجوان وجوان تثبیت می کند...تربیت کار ساده ای نیست صدا وسیما به تعبیر امام خمینی (ره)قرار بود دانشگاهی سراسری برای همه مردم باشد الگوهای زیادی برای معرفی شدن به جامعه وجود دارند اینگونه ماجراها را نشان دادن چیزی غیر از بد اموزی ندارد مردم سراسر دنیا‬ با دیدن وشنیدن چنین ماجراهایی در مورد عقلانیت ایرانیان چه نظری پیدا می کنند؟؟؟؟
گاه سکوت خیلی بهتر است اقای علیخانی تا حرف زدن وهرحرفی را زدن. مجبور نیستی حتما یک برنامه را تهیه واجرا کنی .بگذار مسایل معنوی رنگ وبوی بیشتری در زندگی داشته باشد . مقدسات مثل رمضان و محرم از وقتی تحت تاثیر سریالهای پرماجرای عشق های دنیوی پخش شده از تلویزیون ایران اسلامی قرار گرفت رنگ خلوصش رو به کاهش گذاشت.
با اعتقادات پاک مردم بازی نکنید

۱۳۹۴/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...