نسخه چاپی

شیلی صعود كرد/ مكزیك مدعی حذف شد

عکس خبري -شيلي صعود کرد/ مکزيک مدعي حذف شد

در جریان دور سوم از مرحله گروهی مسابقات كوپا آمریكا ۲۰۱۵، در گروه نخست، شیلی با ۱۰ گل زده از سه دیدار به مرحله یك‌چهارم نهایی صعود كرد و مكزیك مدعی حذف شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، دور سوم مرحله گروهی کوپا امریکا بامداد امروز با دو دیدار آغاز شد. در دیدار نخست که از ساعت یک و سی دقیقه آغاز شد، تیم مکزیک در ورزشگاه التیننت و در حضور 14 هزار نفر به مصاف اکوادور رفت و در نهایت، از این تیم انتهای جدولی نتوانست امتیازی بگیرد.

مکزیک یک - اکوادور 2

خیمنز در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی برای مکزیک گل زد و از سوی دیگر، بولانوس و والنسیا به ترتیب در دقایق 26 و 57 گل‌های اکواددور را به ثمر رساندند.

پس از این دیدار که در آن هشت کارت زرد میان دو تیم تقسیم شد، مکزیک مدعی با دو امتیاز ناشی از دو تساوی پیشین حذف شد و از دیگر سو، اکوادور هم با وجود برد در این دیدار و به علت نتیجه نگرفتن در دو دیدار قبلی از صعود به مرحله بعد باز ماند.

در دیدار دوم هم که شیلی برابر بولیوی قرار گرفته بود، تیم میزبان به پیروزی پرگلی دست یافت.

شیلی 5 - بولیوی صفر

این دیدار که در ورزشگاه ملی جولیو مارتینز و با حضور بیش از 66 هزار تماشاگر از ساعت چهار بامداد شروع شد، بازی عاری از خشونت و کارت بود.

گل‌های شیلی را به ترتیب آرانگوئیز در دقیقه 3 و 66، سانچز در دقیقه 37، مدل در دقیقه 79 و رولداس در دقیقه 86 (گل به خودی) به ثمر رساندند.

با این نتیجه، شیلی با هفت امتیاز و بولیوی به رغم این شکست با چهار امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

در ادامه این رقابت‌ها، بامداد فردا پاراگوئه با اوروگوئه و آرژانتین با جامائیکا روبرو می‌شوند.

۱۳۹۴/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...