نسخه چاپی

تجمع اعتراضی مقابل بانك مركزی

كارمندان موسسه اعتباری میزان بصورت هماهنگ برای فشار بر بانك مركزی در پی حكم انحلال این موسسه در مقابل ساختمان آن تجمع كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: کارمندان موسسه اعتباری میزان بصورت هماهنگ برای فشار بر بانک مرکزی در پی حکم انحلال این موسسه در مقابل ساختمان آن تجمع کردند.

این افراد که تعدادشان کمتر از صد نفر است، با چند دستگاه اتوبوس به این محل منتقل شدند با در دست داشتن پلاکارد‌هایی و سر دادن شعار نسبت به منحل شدن موسسه میزان اعتراض خود را اعلام کردند.

موسسه میزان در هفته‌های اخیر توسط بانک مرکزی منحل و بر این اساس، بانک صادرات ایران تمام تعهدات مربوط به سپرده گذاران موسسه مزبور را انجام می دهد.

پس از این تصمیم مسئولان این موسسه منحله، با روش‌های مختلف سعی در فشار آوردن به بانک مرکزی کردند تا آن‌ها را از این تصمیم بازدارند.

در سال‌های گذشته موسسات غیرمجاز بصورت قارچ‌گونه و بدون مجوز تاسیس و با سرمایه‌های مردم در برخی‌بازار‌ها از جمله مسکن و ارز اقدام به فعالیت‌های سودجویانه کردند. هرچند که ادامه فعالیت اینگونه موسسات موجب ضرباتی به اقتصاد کشور شده و سرمایه هزاران خانواده را با ریسک‌های مختلف مواجه می‌کنند، اما اجرای قانون توسط برخی نهاد‌های حاکمیتی همیشه با مقاومت‌هایی مواجه می‌شود.

لازم به ذکر است مشابه این تجمعات در سال های گذشته توسط مال باختگان اینگونه موسسات در همین محل صورت گرفته است.

۱۳۹۴/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...