نسخه چاپی

دستگاه قضا با روزنامه هتاك به ساحت شهدای غواص برخورد كند

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای خواستار برخورد دستگاه قضایی با روزنامه هتاك به ساحت شهدای غواص شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای نسبت به درج تصویرموهن شهدا در روزنامه آرمان واکنش نشان داد و خواستار برخورد دستگاه قضایی با هتاکی صورت گرفته شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر هتک حرمت مقدسات توسط روزنامه‌­های به اصطلاح منادی آزاد اندیشی به وقوع پیوست. سرانجام پس از دو روز حمله روزنامه­‌های حامی دولت و اصلاح طلب به تجمع بزرگ مردم تهران برای بدرقه شهدا، روزنامه منتسب به خاندان قدرت و فساد پشت پرده تمام این حملات را با انتشار کاریکاتوری موهن علیه غواصان شهید بر ملا ساخت که به خوبی نشان می‌­دهد اختلاف اصلی این طیف نه با حاضران در تشییع شهدا و شعارهای آنان علیه آمریکا، بلکه سر اصل شهدا و مقدسات است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به کاریکاتور منتشر شده، تصریح شده است: این تصویر موهن که با تمسخر گرفتن عروج شهدای غواص با بال‌های کرکس، بدن­‌های عریان و دست­‌های بسته شده بر روی عورت‌­هایشان، به خوبی نشان داد، دعوای اصلی بر سر اینجاست که یک ملت از شهدا و آرمان‌هایشان حرف می­‌زنند و خواستار تداوم آن هستند و اقلیتی دیگر به اسم هنر و روشنفکری تحمل چنین چیزی برایشان ممکن نیست!! چرا که آن­ها شهدا را نه تنها قبول ندارند بلکه مزاحم کار خودشان می‌­دانند در غیر این صورت لزومی نداشت به بهانه تجلیل از آنها این طرح گرافیکی مبتذل و توهین آمیز را منتشر کنند.

بیانیه مذکور می‌افزاید: هرچند این اولین باری نیست که این روزنامه به اصطلاح روشنفکر به مقدسات و شهدای یک ملت توهین می­‌کند ولی باید بداند به هیچ وجه دوران اصلاحات و دوم خرداد از یاد نرفته و آن دوران تجاهل مدرن تکرار نمی‌­گردد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در پایان بیانیه ضمن محکوم کردن این حرکت موهن تاکید کرد: به مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشدار داده و همچنین از دستگاه قضا خواهان این هستیم که همانطور که همیشه بر مبنای عدالت و دفاع از ارزش‌­ها قدم برداشتند، این بار هم با این روزنامه و حامیانش برخورد قاطع و قانونی گردد.

۱۳۹۴/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...