نسخه چاپی

نماینده اصلاح‌طلب: تندروهای اصلاح‌طلب باید محاكمه شوند

عکس خبري -نماينده اصلاح‌طلب: تندروهاي اصلاح‌طلب بايد محاکمه شوند

قنبری با اشاره به اظهارات محمد خاتمی مبنی بر تفكیك جریان های برانداز و فتنه از اصلاحات اظهار داشت: برخی از چهره های تندرو و برانداز با عنوان اصلاحات در واقع یك هدف یعنی براندازی نظام را دنبال می كردند. افرادی كه در جریان فتنه 88 با جریانهای برانداز و اپوزیسیون هم‌ نوا شدند باید مورد محاكمه قرار بگیرند.


به گزارش نما ، داريوش قنبري عضو حزب مردم سالاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات محمد خاتمي مبني بر تفكيك جريان هاي برانداز و فتنه از اصلاحات اظهار داشت: برخي از چهره هاي تندرو و برانداز با عنوان اصلاحات در واقع يك هدف يعني براندازي نظام را دنبال مي كردند.

عضو حزب مردم سالاري در تحليل تناقض‌گويي‌هاي اخير برخي مدعيان اصلاح‌طلب و تلاش آنها براي تطهير عملكرد خود در فتنه 88 افزود: افرادي كه نقش تصميم‌گيرنده در فتنه 88 داشتند و جرم مرتكب شدند بايد مطابق قانون به جرم آنان رسيدگي شود چرا كه اين مسئله مطالبه مردم است.

وي ادامه داد: اينكه در حال حاضر برخي از اصلاح‌طلبان مي‌گويند كه در چارچوب قانون مي‌خواهند عمل كنند، امر مثبتي است و افرادي كه با شعارهاي ساختارشكنانه خود به دنبال ايجاد جنگ نرم و كودتاي مخملي بودند بايد از مواضع قبلي خود اعلام برائت كنند.

قنبري تصريح كرد: افرادي كه در جريان فتنه 88 با جريانهاي برانداز و اپوزيسيون خارج نشين هم‌ نوا شدند بايد مورد محاكمه قرار بگيرند و نتايج آن به مردم اعلام شود چرا كه ملت ايران خواستار اين مسئله هستند.

عضو حزب مردم سالاري افزود: مدعيان اصلاح‌طلبي كه از عملكرد خود در فتنه 88 پشيمان هستند بايد اين مسئله را با صداقت در عمل به مردم ثابت كنند.

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...