نسخه چاپی

یكی از مهمترین یكان های ارتش

جانشین فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از بیماران بیمارستان پیامبر رحمت (ص) لشكر 28 پیاده كردستان و نیز آمادگی رزمی این لشكر، گفت: لشكر 28 پیاده كردستان یكی از یكان های مهم ارتش می باشد و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش نما به نقل از میزان؛ سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، که به همراه معاون بازرسی ارتش از بخش های مختلف بیمارستان پیامبر رحمت (ص) بازدید و از تعدادی بیمار عیادت کرد با اشاره به روند رو به رشد این بیمارستان نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بیمارستان پیامبر رحمت (ص) اهمیت فراوانی برای ارتش دارد لذا مسئولین آن باید به نوعی تلاش و برنامه ریزی کنند که نیاز کارکنان این لشکر و خانواده های آنها در امر بهداشت و درمان را مرتفع سازند.

وی همچنین در این سفر از آمادگی رزمی یکان های قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان بازدید کرد.

در این بازدید، سرتیپ دوم کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 گزارش کاملی از آمادگی رزمی یکان های زیر مجموعه این لشکر ارائه کرد و گفت: یکان های قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان همیشه آماده هستند و هرگونه تهاجم به خاک وطن را سرکوب می کنند.

او گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در کوی سازمانی این لشکر نیز ارائه کرد .

سرتیپ دوم زرین کمر،معاون بازرسی ارتش نیز در این بازدید گفت: نیروی زمینی ارتش یک نیروی انسان محور است که در هشت سال دفاع مقدس ایمان، تدین و ولایت مداری خود را به اثبات رساند و در حال حاضر برای دفاع از مرزهای کشور در شرایط عالی قرار دارد.

معاون بازرسی ارتش افزود: امروز،نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند متعال و اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا مانند سدی فولادین در مقابل دشمن ایستاده است.

۱۳۹۴/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...