نسخه چاپی

معروف ترین رئیس جمهور هایی كه به دنبال ارتباط با اجنه بودند!

چگونه هیلاری كلینتون در زمانی كه بیل كلینتون (همسر هیلاری) فعالیت های انتخاباتی خود را برای شركت در انتخابات ریاست جمهوری آغاز كرده بود در جلسات احضار ارواح حضور می یافته است...

سایت دانش بنیان "اِ بوت" وابسته به کمپانی نیویورک تایمز آمریکا طی مقاله ای که آن را در یکی از بخش های خود به اشتراک گذاشته است، از تلاش برخی روسای جمهور شهیر آمریکا و اطرافیان آنها برای ارتباط با اجنه و اشباح پرده برداشته است.
در مقاله این سایت پیرامون ارتباط سه رئیس جمهور شهیر آمریکا با اشباح و اجنه می خوانیم:
باب وودوارد، از روزنامه نگاران آمریکایی در یکی از کتاب های خود توضیح می دهد که چگونه هیلاری کلینتون در زمانی که بیل کلینتون (همسر هیلاری) فعالیت های انتخاباتی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرده بود در جلسات احضار ارواح حضور می یافته است.
بر طبق نوشته های وودوارد، خانم کلینتون با کسی که ادعا داشته است در زمینه ارواح مردگان مشغول تحقیق و مطالعه است ارتباط داشته و به وسیله او ارواحی را به اسم ارواح ماهاتما گاندی و روزولت احضار و با آنها گفتگو می کرده است.
البته بعدها و پس از انتشارت کتاب وودوارد، هیلاری کلینتون این صحبت ها را تکذیب کرد و ماجرای جلسات احضار روح مذکور را نیز جلسات بی اهمیتی خواند که در آنها پیرامون مسائل علمی! بحث می شده است.

همچنین گفته می شود که رونالد ریگان، از دیگر روسای جمهور آمریکا و همسرش نانسی ریگان نیز از مشاوره یک منجم استفاده می کرده اند.این منجم با انجام کارهای ستاره شناسی و اموری مثل طالع بینی مشاوره هایی را به ریگان ارائه می داده است.

در مورد جرج واشنگتن، اولین رئیس جمهور آمریکا نیز گفته می شود که او به اشباح و اجنه و امکان ارتباط با آنها معتقد بوده است چه اینکه او در دست نوشته هایی نیز که منتسب به خود اوست نسبت به این قضیه اذعان دارد و گاهی از مشاهده برخی موجودات شبح گونه در محیط زندگی و کار خود می نویسد که قصد داشته با آنها ارتباط برقرار کند.البته جرج واشنگتن به این هم بسنده نکرده و حتی مدعی ارتباط با پریان دریایی نیز بوده است و حتی در یادداشت های خود می نویسد که برخی از این پریان دریایی در مورد آینده آمریکا به او چیزهایی می گفته اند.

منبع: جهان

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...