نسخه چاپی

رونالدو در فكر پایان مأموریت خود در رئال مادرید

سوپراستار پرتغالی رئال مادرید قصد تمام كردن مأموریت خود در این تیم را دارد.

به گزارش نما و به نقل از روزنامه«آس» اسپانیا، در تاریخ 11 فوریه 2013 کریستیانو رونالدو رسماً گفت که می‌خواهد بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید شود. از آن روز, دو سال و چهار ماه می‌گذرد و حالا ستاره پرتغالی رئال مادرید نزدیک به این هدف خود شده است. این یکی از دلایلی است که حداقل برای یک فصل دیگر رونالدو را در رئال مادرید پایبند می‌کند و او در این تابستان جایی نمی‌رود.

کاپیتان تیم ملی پرتغال حالا تنها 10 گل دیگر نیاز دارد تا به رکورد 323 گل‌زده رائول در 741 بازی (میانگین 0.43 گل‌زده در هر بازی) برسد. کریس تاکنون در 300 بازی 313 گل به ثمر رسانده که به عبارتی میانگین گل‌زده‌اش در هر بازی 1.04 است و این آماری به مراتب بهتر از آمار رائول است.

اگر رونالدو موفق شود در این فصل به هدف خود برسد و رکورددار بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید شود پایان خوشی برای او در این تیم اسپانیایی رقم خواهد خورد. قرارداد این مهاجم 29 ساله در سال 2018 به پایان خواهد رسید ولی پاری‌سن‌ژرمن مصر است که سوپراستار رئالی‌ها را در سال 2016 و زودتر از پایان قرارداد فعلی‌اش به خدمت بگیرد. گفته می‌شود که میلیونرهای پاریس برای جذب رونالدو پیشنهادی 150 میلیون پوندی ارائه خواهند کرد.

رونالدو در حال حاضر با 225 گل‌زده ششمین گلزن برتر تاریخ لالیگای اسپانیاست و اگر در رئال‌ بماند و همانند فصل اخیر که 48 گل زد، به گلزنی‌اش ادامه بدهد شانس رسیدن به رده دوم این لیست را دارد و این یعنی اینکه تنها لیونل مسی بالاتر از او قرار می‌گیرد که سابقه بازی بیشتری نسبت به کریس در لالیگا دارد. در حال حاضر مسی از این حیث با 286 گل‌زده پیشتار است.

منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...