نسخه چاپی

مظلومی: یكی دو روز دیگر اسامی بازیكنان اعلام می‌شود

سرمربی تیم استقلال گفت: ما هنوز نگفته‌ایم كه چه كسی می‌آید و می‌رود اما لیست را به مسئولان باشگاه داده‌ایم تا آنها بازیكنانی را كه ما می‌خواهیم جذب كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پرویز مظلومی سرمربی جدید تیم استقلال امروز پس از مراسم معارفه در بین خبرنگاران حضور پیدا کرد و گفت: اسامی بازیکنانی که در رسانه‌ها اعلام شده همه آنها گمانه‌زنی است و لیست خروجی و ورودی هنوز اعلام نشده است. ما پیش افشارزاده می‌رویم تا مسائل را اعلام کنیم و اسامی بازیکنان را اعلام خواهیم کرد و طی یکی دو روز دیگر اسامی نفرات خروجی و ورودی از سوی کمیته نقل و انتقالات اعلام می‌شود.

وی در ادامه گفت: من هنوز نگفته‌ام که کسی می‌آید و کسی می‌رود، یک لیستی را داده‌ایم تا مسئولان باشگاه پیگیری کنند شاید اصلاً بازیکنی که ما می‌خواهیم دلش با ما نیست یا اینکه با یک باشگاه دیگر قرارداد بسته است.

مظلومی در مورد اینکه گفته شده چهارشنبه تمرین باشگاه استقلال شروع می‌شود، گفت: ما تقریباً 11-12 بازیکن را در رده بزرگسالان در اختیار داریم و 7-8 بازیکن از امید که تقریباً 17 تا 18 نفر می‌شوند، با همین نفرات تمریناتمان را شروع می‌کنیم.خسرو حیدری، ابراهیمی و کریمی هنوز به صورت جدی وضعیت‌شان مشخص نیست.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به دنبال یکی دو بازیکن از لیگ یک و چند بازیکن خارجی که مد نظرمان است هستیم. ما لیست مان را به مسئولان باشگاه داده‌ایم اما شاید آن بازیکنان با جای دیگر قرارداد داشته باشند ما نتوانیم آنها را جذب کنیم.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنانی مثل میداودی که با آنها در گذشته‌ کار کرده‌اید باز هم همکاری خواهید داشت یا خیر، گفت: اسم آوردن در نقل وانتقالات مشکل به وجود می‌آورد و زمانی که با بازیکن قرارداد ثبت نشود من اسم کسی را نمی‌آورم. فعلاً به دنبال این هستیم زمین مناسب برای تمرینات پیدا کنیم در حال حاضر ما کمپ را در اختیار داریم.

وی در مورد وضعیت عنایتی گفت: رضا عنایتی بازیکن بزرگی است، من او را دوست دارم و علاقه زیادی به او دارم. باید با او بنشینیم و در مورد وضعیت او صحبت کنیم.

وی در مورد دستیاران خود گفت: تا کار شروع شود قطعاً کادر فنی را انتخاب می‌کنم. با کسی هنوز صحبت نکرده‌ام اسامی دستیاران من را رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده و اعلام کرده‌اند. صالح دستیار من است و روی گزینه‌های دیگر کار می‌کند.

وی در پایان صحبت‌های خود در مورد جلسه امروز گفت: روز سخت و خسته‌کننده‌ای بود اما من رابطه خوبی با خبرنگاران دارم و با آنها زندگی می‌کنم.

۱۳۹۴/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...