نسخه چاپی

واكنش فدراسیون جودو به ظرف شستن قهرمانش

فدراسیون جودو اعلام كرد كه پیگیر مشكلات رامین صفویه ملی‌پوش جودوی جوانان خواهد بود. این فدراسیون همچنین اعلام كرده كه نامبرده هم‌اكنون در اردوی تیم ملی حضور دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار مصاحبه رامین صفویه، ملی‌پوش جودوی جوانان، فدراسیون جودو در نمابری اعلام کرد که پیگیر مشکلات این ورزشکار خواهد بود. متن کامل توضیحات فدراسیون جودو در این رابطه به شرح زیر است:

«با سلام، احتراما ضمن تقدیر و تشکر از حما‌یت‌های جنابعالی و همکاران محترم از ورزش المپیکی جودو در خصوص گفت‌و‌گو با جناب آقای رامین صفویه، قهرمان المپیک نو‌جو‌ا‌نان تحت عنوان "ظرفشویی عاقبت قهرمان المپیک جودو" مطلب زیر را معروض می‌دارد. خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به انتشار آن اقدام لازم معمول فرمایند.

فدراسیون جودو عمیقا از بروز مشکلات و تنگناهای مالی برای این قهرمان خوب جودو کشور ابراز تاسف می‌کند.

لذا این فدراسیون هفته‌ گذشته در جریان مشکلات دارنده مدال برنز نو‌جو‌ا‌نان جهان و طلای المپیک نانجینگ قرار گرفت و جناب آقای احمد کاظمی از سوی رییس فدراسیون ماموریت یافت مشکلات وی را بررسی کند.

در نهایت پس از بررسی‌های انجام شده جلسه‌ای روز شنبه هفته‌ جاری در محل فدراسیون تشکیل، مسائل و مشکلات وی مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آنها تمهیداتی صورت گرفت و هم اکنون رامین صفویه در اردوی تیم ‌ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی آغاز کرده است.

قابل ذکر است رامین صفویه سال گذشته در اردوهای تیم ‌ملی جوانان حضوری منظم داشت و اولین مرحله اردوی تیم ‌ملی در سال جاری نیز 31 خرداد ماه آغاز شده است. ضمن این که شرایط مالی فدراسیون اجازه پرداخت حقوق به تیم های ‌ملی در رده سنی نو‌جو‌ا‌نان و جوانان را نمی‌دهد، ولی مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا در حد توان از این رده سنی حما‌یت‌های مادی و معنوی را داشته باشد.

۱۳۹۴/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...