نسخه چاپی

پس گرفتن قهرمانی آسیا از گیتی‌پسند؟

كریم منصوری می‌گوید به فیفا و AFC شكایت می‌كند و عواقبش بر عهده گیتی‌پسند است.


به گزارش نما به نقل از ايسنا، تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان كه بنابر حكم كميته‌ استيناف فدراسيون فوتبال با تباني قهرمان ليگ ايران شده بود، جمعه شب مقام قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا را به دست آورد و در حالي كه هنوز 24 ساعت از اين قهرماني نگذشته، پس گرفتنش از گيتي‌پسند و حتي تعليق فوتسال ايران مطرح است.

كريم منصوري مدير عامل باشگاه شهيد منصوري قرچك كه پيش از اعزام گيتي‌پسند هم گفته بود اجازه نمي‌دهد اين تيم دوباره به ناحق عنوان كسب كند. او پس از قهرماني گيتي‌پسند در جام باشگاه‌هاي آسيا گفت: اين قهرماني با زير ساخت تباني به دست آمده و به چه دردي مي‌خورد؟ اين را بايد به فدراسيون فوتبال و كميته‌ فوتسالش تبريك گفت كه با كمك‌هاي‌شان براي قهرماني گيتي‌پسند تلاش كردند.

وي در ادامه با بيان اين كه يكي از بازيكنان گيتي‌پسند به طور غير قانوني در جام باشگاه‌هاي آسيا بازي كرده است، مطرح كرد: احمد اسماعيل پور تا نيم فصل اول فصل آينده با شهيد منصوري قرارداد داشت و نمي توانست براي آنها بازي كند. به همين دليل شكايت نامه‌اي را تنظيم ‌كرده‌ايم و به فدراسيون كويت، كنفدراسيون فوتبال آسيا و حتي فيفا ارسال خواهيم كرد. من از هر چيزي كوتاه آيم اما از اين موضوع كوتاه نخواهم آمد. من اين موضوع را پيگيري مي‌كنم و عواقبش بر عهده مسوولان گيتي پسند است.

در صورت غير قانوني بودن حضور اسماعيل پور در گيتي‌پسند بر اساس قانون قهرماني از گيتي‌پسند پس گرفته خواهد شد و در صورت تاييد تباني گيتي‌پسند در ليگ ايران، احتمال تعليق فوتسال ايران هم وجود دارد.

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...