نسخه چاپی

رقابت سرد سریال‌های رمضانی در گرمای تابستان

سید مجتبی مومنی

امسال، در کنار همه برنامه های مناسبتی‏ و مستندها و... در گرمای تابستانه تیرماه رقابت فشرده سریال‌های رمضانی رنگ دیگری دارد که پس از افطار و در یک فرجه زمانی کوتاه سه‌ساعته انجام می‌شود.

طبق روال سال‌های گذشته باکس اول در ساعت21 در اختیار شبکه3 است. در سریال «دردسرهای عظیم2» با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین لطیف و بهار بار دیگر آن‌ها دچار دردسرهایی برای ازدواج می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده را حل کند اما ... مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مهران رجبی، مریم سعادت،‌ امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، پرستو گلستانی از بازیگران این سریال هستند.

با پایان سریال شبکه3، نوبت به چهارمین فصل از سریال پرمخاطب «پایتخت 4» می‌رسد. در قسمت جدید جز مهران احمدی بازیگران اصلی دیگر مثل محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه،‌ احمد مهران فر و دوقلوهای فرقانی اصل حضور دارند. در این فصل که حال و هوای ماه رمضانی هم دارد، هما به عضویت شورای شهر در می‌آید. نقی و ارسطو گریم متفاوتی در اول سریال دارند که مربوط به اتفاق‌هایی در ازدواج ارسطو است. پایتخت 4 شروع خوبی داشته و گویا بخشهایی از آن هم در کشور چین می گذرد.‏ باید نشست و دید تیم سیروس مقدم و محسن تنابنده این بار چه داستان‌هایی را برای خانواده نقی معمولی خلق کرده‌اند.

شبکه2 این‌بار زیر بار پخش سریالش، قبل از افطار نرفت و ساعت23 «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری را در شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌فرستد. این مجموعه یک ملودرام خانوادگی است با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی. امین تارخ،‌ محمد متوسلانی، هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، ، نگار عابدی، حمید ابراهیمی و نگار حسن‌زاده بازیگران این مجوعه هستند.

و اما شبکه تهران، «خاک و نمک» یک سریال لبنانی با محوریت مقاومت اسلامی و مشارکت اقشار مختلف مردم لبنان در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را 19:45 پخش می‌کند. نام اصلی این سریال «ملح التراب» به کارگردانی ایاد نحاس محصول سال 2014 میلادی کشور لبنان در ژانر ملودرام سیاسی است که معمولا پای ثابت موضوع سریالهای ماه رمضان کشورهای عربی را تشکیل می دهد .

۱۳۹۴/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...