نسخه چاپی

سال عجیب و غریب برای فوتبال ایران!

عکس خبري -سال عجيب و غريب براي فوتبال ايران!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سال عجیب و غریبی در پیش داریم و نمی‌دانم چرا تیم‌ها تمریناتشان را دیر شروع و برای جذب بازیكن و حتی سرمربی دیر اقدام كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان که توانست فصل گذشته در جام حذفی تیمش را قهرمان کند اکنون به فکر بستن یک تیم قدرتمندتر است تا بتواند فصل آینده در مصاف با رقبای آسیایی نماینده شایسته برای ایران باشد.

گل‌محمدی با خبرگزاری فارس، گفت‌وگویی به شرح زیر انجام داد:

- وضعیت اکبر صادقی با ذوب‌آهن به کجا رسید؟

ما این بازیکن را جذب کردیم و اولین خرید ما در فصل نقل و انتقالات است.

- چند بازیکن در فهرست مازاد شما قرار دارند؟

بستگی به جذب بازیکن دارد. به مرور زمان برخی بازیکنان ممکن است از فهرست کنار بروند اما فهرست خروجی به معنای واقعی نداریم. 90 درصد تیم را حفظ می‌کنیم.

- با توجه به شروع تمرینات ذوب‌آهن از وضعیت بدنی بازیکنانتان راضی هستید؟

بله دیروز اولین تمرین را با تیم انجام دادم. شرایط بازیکنان ما خوب است زیرا ما تا 11 خردادماه بازی داشتیم و فکر می‌کنم شرایط تیمی ما نسبت به دیگر تیم‌ها بسیار بهتر باشد. یک اردوی تدارکاتی هم در ترکیه داریم که در این اردو چند بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

- ظاهراً یکی از مسابقات شما با تیم فنرباغچه ترکیه است؟

بله من خودم به ترکیه رفتم و کارها را انجام دادم. این بازی برای ما مسابقه مهمی است و می‌تواند به تیم ذوب‌آهن خیلی کمک کند البته نتیجه بازی اصلاً برای ما مهم نیست بلکه انجام این مسابقه در روند آماده‌سازی تیم اهمیت دارد.

- ذوب‌آهن تمریناتش را چند روزی است که آغاز کرده اما بسیاری از تیم‌ها مثل پرسپولیس و استقلال تمرینات خود را به طور منظم آغاز نکرده‌اند. نظر شما در این مورد چیست؟

سال عجیب و غریبی داریم، نمی‌دانم چرا تیم‌ها تمریناتشان را دیر شروع و برای جذب بازیکن و حتی سرمربی دیر اقدام کرده‌اند. برخی باشگاه‌ها حتی مدیرعامل عوض کرده‌اند با این شرایط به نظر من فصل آینده کیفیت لیگ پائین‌تر خواهد آمد زیرا مدت آماده‌سازی برخی تیم‌ها به 6 هفته هم نمی‌رسد و این اتفاق باعث می‌شود برخی تیم‌ها هفته‌ اول لیگ را از دست بدهند.

- متأسفانه برخی باشگاه‌ها حتی مالک و مدیرعامل خود را هم نمی‌شناسند و در بلاتکلیفی مطلق هستند. نظر شما در این مورد چیست؟

اینها بحث تشکیلات باشگاهی است، متأسفانه عدم ثبات در مدیریت و تشکیلات به باشگاه‌ها مربوط می‌شود. ما ایرانی‌ها معمولاً‌ دوست داریم تغییر و تحول زیاد انجام دهیم و فکر می‌کنیم با تغییر و تحول شرایط بهتر می‌شود اما باید به دنبال کارهای زیربنایی باشیم. به دنبال کارهای زیرساختی و توجه به فوتبال پایه و بستر را برای موفقیت فراهم کنیم.

- صحبت از حضور پیام صادقیان در ذوب‌آهن است. او را می‌خواهید؟

روز گذشته جلسه‌ای در باشگاه بود و در مورد این بازیکن هم صحبت شد اما جذب او منتفی است.

- قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم هم هنوز قراردادی امضاء نکرده است، وضعیت او چه می‌شود؟

فکر می‌کنم به احتمال زیاد می‌ماند. او کاپیتان تیم است و به ذوب‌آهن وابستگی دارد و من هم علاقه دارم که در تیم بماند.

- وضعیت کارلوس سانتوز مدافع برزیلی ذوب‌آهن چه شد؟

دوست داشتیم او بماند و به این بازیکن نیاز داریم اما هنوز به توافق کامل نرسیده‌ایم. اگر ایران بود راحت‌تر می‌توانستیم با او صحبت کنیم.

- از 6 سهمیه بازیکن لیگ برتری چند بازیکن جذب خواهید کرد؟‌

فکر می‌کنم این 6 سهمیه هم برای ما زیاد باشد ما حداکثر 4 بازیکن لیگ برتری جذب خواهیم کرد، تغییرات تیم ذوب‌آهن اندک است.

۱۳۹۴/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...