نسخه چاپی

دردسر تازه آل سعود

یك منبع در سازمان ملل اعلام كرد كه با توجه به آغاز ماه مبارك رمضان؛ تعدادی از خلبا‌ن‌های عربستانی از حمله به یمن در این ماه خودداری كرده‌اند.

ب گزارش نما به نقل از فارس، بعد از اینکه عربستان نتوانسته به مقصود خود برای حمله به یمن برسد، به نظر می‌رسد عربستان دچار دردسر بزرگتری نیز شده است.

روزنامه لبنانی «السفیر»، به نقل از یک مسئول در سازمان ملل گزارش داد که برخی خلبان‌های عربستانی از حمله به یمن و انجام عملیات در این کشور اجتناب می‌کنند.

این مسئول اعلام کرد که عربستان نیاز به یک پیروزی دارد تا بتواند کمی دست از حمله به یمن بردارد؛ وی افزود که عربستان روز به روز ضعیف تر می‌شود زیرا چه کسی حاضر است برای مشروعیت «عبدربه منصور هادی» بجنگد و اگر گروهی از یمنی‌ها نیز به عربستان در این زمینه کمک کنند بیشتر در راستای اختلافاتی است که میان آنها وجود دارد.

بر همین اساس این منبع گزارش داد که در مذاکرات صلح ژنو نیز این گفت‌وگوها با ترس عبدربه منصور هادی نسبت به احتمال کنار گذاشته شدنش همراه بود و گفت: همه در آن نشست می‌دانستند که کار هادی تمام شده است و «ریاض یاسین» وزیر خارجه و نماینده هادی نیز می‌دانست که هر توافقی به معنای نبود هادی خواهد بود.

۱۳۹۴/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...