نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

كودك فرهنگی ارتباط جمعی

عکس خبري -کودک فرهنگي ارتباط جمعي

این بار کلا رفتیم رو فرهنگ، خوب خبر دیگه نبود و همه چی آروم بود و دولت هم جای انتقاد باقی نگذاشت با تدبیرها و امید هایی که به خرج داد، اون وقت بود که به سراغ مظلومیت های یک وزیر به نام ارشاد جنتی رفتیم که نمی دانیم قرار است مردم را به سوی جنت راهنمایی کند یا قرار نیست؟

طرفداری تا این حد؟
بعد از این که بالأخره ما نفهمیدیم، که ورود بانوان به ورزشگاه ممنوع است یاخیر و اگر ممنوع است، چرا؟ یعنی چرا این همه بانو اون جا حضور داشتند، به تعداد انگشتان دست؟ حالا یه عده صدا یواش دادشون در اومده که عده ای صدا بلند، صدای دیگران را خفه کردند! این رو یک سایت ورزشی نزدیک به اصلاح طلبی حمله کرده و نوشته:«دولتی که نمی تواند یک تصمیم درست و صحیح بگیرد؛ و دولتی که در مقابل جوسازی عده ای؛ این چنین عقب نشینی می کند؛ چطور می خواهد از تضییع حقوق مردم که در قانون اساسی تصریح شده؛ دفاع کند. ... دولت ضعیف و بی مایه ای است که به قهقرا می رود.» ما نگفتیم ها! طرفدارهای خودتون گفتن!همین اصلاح طلب هایی که برخی دولتی ها از همین طیف هستند.

ما همچنان شادیم!
ژاپنی‌ها اومدن گفتن:«در تهران با وجود کوه‌ها و ارتفاعات طبیعی به بلندی 4 هزار متر در مجاورت شهر، نیازی به ساخت پرهزینه برج مخابراتی 435 متری نبود.» البته ما نمی دونیم این حرف رو واقعا ژاپنی ها زده اند یا ساخته ذهن معیوب شبکه های اجتماعی است اما سازنده برج میلاد با رد این ادعا، از پوشش مخابراتی 8/ 98 درصدی توسط دکل برج می‌گوید. و این یعنی این که این جا از هرچیزی، چیزی می سازند. حتی از برج میلاد هم! بعد میگن ما شاد نیستیم!

من، ارشاد، قدرت دارم!
حالا که همه مشکلات مملکت حل شده و فقط مانده نتیجه مذاکرات و برگزاری کنسرت ها! چرا وزیر ارشاد که مسؤول مستقیم اجرای کنسرت هاست، نباید در موردئ مجموعه زیر نظرش اضخار نظر کند؟ چرا؟ باز هم می خواهید علیه وزیر مظلوم! و کاردان ارشاد! خیال بافی کنید، خیال بافان و ای دلواپسان بیخودی نگران؟ خوب گفته خودم مشکل کنسرت ها رو حل می کنم! برخی مصوبات دولت قبلی به نیروی انتظامی اجازه می‌دهد که اداره اماکن در برخی موارد دخالت کند. ... مصوب می کنیم که وقتی وزارت ارشاد اجازه برگزاری کنسرت را داد کسی نتواند جلوی آن را بگیرد.

کودک فرهنگی ارتباط جمعی
«سیمکارت کودک، یک سیمکارت اعتباری است که تنها امکان استفاده از وبسایت های ویژه کودکان را فراهم می سازد. با استفاده از سیمکارت کودک، شما والدین گرامی دیگر نگران صرف زمان‌های طولانی کودکان خود در فضاهای مجازی که مورد تائید شما نیست، نخواهید بود.» آه خدای من! چقدر این ها به فکر تربیت کودکانی برای جامعه آینده هستند. انسان اشکش در می آید! و به یاد ظلمی می افتد که از ابتدای ورود موبایل به ایران بر این کودکان رفته و هیچ کس برایشان سیم کارت کودک نساخته! واقعا فقر فرهنگی چقدر بیداد می کرد تا قبل از این! ممنونیم، دوستان، ممنون!

۱۳۹۴/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...