نسخه چاپی

حزب موتلفه مجلس جوانان تشكیل می دهد

عکس خبري -پيشنهاد عسگراولادي به تشکيل مجلس جوانان حرب موتلفه

حضور جوانان در حزب امیدوار كننده و تقویت كننده روحیه برای كار است. وی افزود: جوانان باید با صبر پیشه كردن، خود را برای به عهده گرفتن مسئولیتهای مختلف نشان دهند.

به گزارش نما، حبيب الله عسگراولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: حزب موتلفه اسلامي مي‌تواند براي بيداري اسلامي منطقه و خيزش مستضعفان بر مستكبران به عنوان الگو باشد.
وي كه در اين ديدار صميمانه به مناسبت روز جوان سخن مي‌گفت، اظهار داشت: حضور جوانان در حزب اميدوار كننده و تقويت كننده روحيه براي كار است. وي افزود: جوانان بايد با صبر پيشه كردن، خود را براي به عهده گرفتن مسئوليتهاي مختلف نشان دهند.
عسگراولادي پيشنهاد مجلس جوانان حزب موتلفه اسلامي همانند مجلس دانش‌آموزش را داد و تصريح كرد: بانوان جمعيت حدود 55 درصدي در كشور را تشكيل مي‌دهند اما متأسفانه در مجلس شوراي اسلامي كمتر از ده نفر حضور دارند و براي حضور بانوان در مجلس بايد ايجاد ظرفيت كرد.
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در ادامه تاكيد كرد: جوانان بايد همديگر را تحمل كرده و هم‌افزايي كنند. وي تشكيل مجلس جوانان موتلفه اسلامي را موجب آزمايش و رقابت سالم و هم‌افزايي توسط جوانان دانست و ادامه داد: حزب موتلفه اسلامي در طول نيم قرن فعاليت همواره سعي بر هم‌افزايي داشته است.
عسگراولادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيداري اسلامي در منطقه اظهار داشت: بيداري اسلامي در منطقه و خيزش مستضعفان جهان عليه ستمكاران معجزه قرن اخير است و حزب موتلفه اسلامي مي‌تواند به عنوان الگو در جهان باشد و همه بايد در اين راه احساس مسئوليت كنند.وي درادامه تأكيد كرد: بايد براي رشد و تعالي تحزب در كشور فعاليت ويژه انجام داد.
دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: در شرايط امروز جهان، بايد وارث شهدا، تشكيلات امام(ره) و مطيع آهنگ تشكيلاتي مقام معظم رهبري باشيم.
منبع:هفته نامه شما

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...