نسخه چاپی

بادامچیان:خون های بسیاری برگردن سران فتنه است؛

حرمت شكنی جریان فتنه و اصلاح طلب در حضور رییس جمهور

عکس خبري -حرمت شكني جريان فتنه و اصلاح طلب در حضور رييس جمهور

سران فتنه مسئولیت برپایی فتنه و ریختن خون های بسیاری بر گردنشان است و دفاع از آنها در جلسه دیشب كار به جایی نبود.

به گزارش نما ،اسدالله بادامچيان عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با «نسيم» با اشاره به حواشي ايجاد شده در ضيافت افطاري رئيس جمهور با احزاب و چهره هاي سياسي اظهار داشت: سخنان رئيس جمهور در راستاي همدلي و همزباني بين گروه ها و احزاب بسيار سخنان متين و خوبي بود و دولت از همه خواست براي بهبود شرايط به دولت کمک کنند.
وي افزود: در اين ميان برخي افراد در سخنراني خود از خطوط قرمز نظام عبور کردند و به نوعي از شرايط ايجاد شده و موقعيتي که رئيس جمهور براي همدلي ايجاد کرده بود سو استفاده کردند که آقايان مصباحي مقدم و پهلوان دبير کل جامعه اسلامي دانشجويان و چند نفر ديگر جلسه را ترک کردند؛ ما نيز اعتراض کرديم که اعتراض ما هم همچنان بر قوت خود باقي است اما به حرمت ميزبان مراسم جلسه را ترک نکرديم.
بادامچيان با بيان اينکه در شرايط فعلي همدلي و همراهي نياز به وحدت دارد گفت: از دوستان اصولگرا آقايان حدادعادل، بنده و کاظم جلالي در چارچوب و ضوابط سخنراني کرديم اما شاهد بوديم که آقاي کرباسچي با نام بردن از سران فتنه و تقاضاي رفع حصر به نوعي از شرايط سو استفاده کرد.
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه گفت: ايراد اينگونه سخنان در مقابل بالاترين مقام اجرايي کشور بازتاب منفي را به دنبال خواهد داشت.

ba500.jpg

وي با تاکيد بر اينکه برخي همچنان به دنبال مقاصد جناحي و منفعت خود هستند تصريح کرد: رئيس جمهور در سخنان خود بر وجود رقابت سالم و نبود رقابت تخريبي تاکيد کرد و معتقد بود اقدام گروه‌هايي که قصد تخريب و به کرسي نشاندن اهداف سوء خود را داشته باشند قطعا به فضاي همدلي و رقابت سالم از انتخابات آتي لطمه خواهد زد.
بادامچيان ادامه داد: اگر اينگونه رفتارها در فضاي انتخابات تدوام پيدا کند مردم خواهند دانست که چه کساني با انگيزه هاي جناحي درصدد تخريب نظام هستند؛ درواقع اينگونه افراد دستشان براي مردم رو شده است و قطعا به نفع آنها نخواهد بود.
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه تصريح کرد: سران فتنه مسئوليت برپايي فتنه و ريختن خون هاي بسياري بر گردنشان است و دفاع از آنها در جلسه ديشب کار به جايي نبود.

ro500.jpg

وي اظهار داشت: شب گذشته خيلي ها قصد داشتند به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند اما اگر اين اتفاق مي‌افتاد نشست بهم مي‌خورد و ما صرفا به احترام رئيس‌جمهور جلسه را ترک نکرديم.

۱۳۹۴/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...