نسخه چاپی

حیاط خلوت صدا و سیما كجاست؟

همه كاره این تیم از بچه های هفته نامه چلچراغ محسوب می شود. هفته نامه چلچراغ كه وابسته به جریان اصلاحات و البته مدتی را توقیف بوده در میان رسانه ها معلوم الحال است.

به گزارش آوینی فیلم ،اگر قدري شكيبا باشيد و تا شبكه هفت حال تغيير كانال داشته باشيد و تلويزيون را خاموش نكنيد برنامه اي را روي آنتن مي بينيد كه چند سالي است عوامل پشت صحنه و جلوي صحنه! آن با رخنه كردن در سازمان در حال عقد قرارداد و تهيه برنامه هستند.

برنامه"نقره" يكي از اين برنامه ها بود كه روزهاي جمعه با خاطره بازي هايش توانست مخاطب زيادي را جذب كند. اما اين عوامل شب هاي زمستان گذشته و تابستان جاري را با "راديو هفت" ظهور دارند. شايد بد نباشد نيم نگاهي به سابقه اين افراد بياندازيم و با طرز فكر آنان آشنا شويم.

... همه كاره اين تيم از بچه هاي هفته نامه چلچراغ محسوب مي شود. هفته نامه چلچراغ كه وابسته به جريان اصلاحات و البته مدتي را توقيف بوده در ميان رسانه ها معلوم الحال است.

همكاران وي نيز كه اكثرا از هفته نامه مذكور نقل مكان كرده و به اين برنامه ملحق شده اند با نگاه سياسي و طرز تفكر امثال"..." كه اين روزها با مهران مديري همكار است همپوشاني دارند. ابراهيم رها يا ... را مي توان نمونه بارز اينگونه طرز تفكر دانست.

راديو هفت كه پر شده از خواننده هاي درجه هاي پايين تر از 3! و مجريان همچون به نظر مي رسد يك رسالت را در حال پيگيري است و آن نمكگير كردن به اصلاح هنرمندان براي مواقع خاص است!

حال جاي سوال است كه چگونه سازمان صدا وسيما اجازه مي دهد چنين تيم هايي با اينگونه سوابق وارد رسانه ملي شوند و از طرفي رسانه هاي حامي آنان نيز كه دائما در حال تخريب و حكومتي نشان دادن اين رسانه مي باشند با شانتاژهاي خبري و به راه انداختن سر و صداهاي كاذب روز به روز نيروهاي خود را وارد اين سازمان كنند.

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...