نسخه چاپی

حمایت جنبش دانشجویی از طرح هسته‌ای مجلس

قائم‌مقام دبیركل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینكه شهدای غواص برای دفاع از مردم تا سر حد جان ایستادند، گفت: این شهدا می‌توانند بهترین الگوی برای مذاكره‌كنندگان باشند.

به گزارش نما ، حسین زینلیان قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به مصوبه طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، گفت: مجلس شورای اسلامی، با تصویب این طرح نشان داد قرار است در رابطه با موضوع هسته‌ای جدی وارد شود، که این اقدام قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مجلس عصاره ملت است، افزود: این که هرگونه توافقی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد نشانه مردم سالاری دینی و احترام به رأی مستقیم مردم و نمایندگان آنها است.

زینلیان تصریح کرد: امیدواریم دولت محترم و وزارت امور خارجه به قانون احترام گذاشته و طبق مصوبه‌ای که پیرامون مسائل هسته‌ای به تصویب رسیده عمل کند و اجازه ندهد طرف مقابل ما را بازی دهد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مجلس نیز باید با همدلی و همزبانی نسبت به منافع ملی و مصالح نظام اسلامی در این برهه حساس و خطیر با دولت همراهی کرده تا دولت بتواند با دادن کمترین هزینه بیشترین سود را ببرد.

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: دولت و مذاکره‌کنندگان باید بتواند مشکلات پیش آمده را طوری حل کنند که عزت ایران و ایرانی ضایع نشود. آنها باید از عزتی که توسط جوانان این مرز و بوم، شهدای عزیز، جانبازان، اسیران و ایثارگران بدست آمده، پاسداری کنند.

زینلیان یادآور شد: عزتی که از آن می‌گوئیم، همان عزتی است که آخرین مدافعان آن یعنی شهدای غواص در هفته پیش به مسئولین و مردم نشان دادند که چگونه می‌شود برای دفاع از مردم تا سر حد جان ایستاد و از ارزش‌های اسلامی پاسداری کرد. این شهدا می‌توانند الگوی بسیار خوبی برای مذاکره‌کنندگان باشند.

وی در خاتمه گفت: انشالله همه مسئولان مخصوصا مسئولان قوه مقننه و مجریه کاری کنند که آیندگان آنها را به عنوان مدافعان عزت لقب دهند نه کسانی که عزت ملت را پایمال کردند. جنبش دانشجوئی ایران نیز از هرگونه طرح و لایحه که عزت مردم را حفظ کند پاسداری کرده و تا آنجا که بتواند حمایت می‌کند.

۱۳۹۴/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...