نسخه چاپی

تذكر ژوزه به میلیاردرها، صحبت‌های كریمی و تمرین شبیه بارسلونا

عکس خبري -تذکر ژوزه به ميلياردرها، صحبت‌هاي کريمي و تمرين شبيه بارسلونا

تمرین امروز بعدازظهر پرسپولیس در غیاب غلامرضا رضایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر امروز از ساعت 18:10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان به آقا وسط پرداختند و سپس در 4 گروه 5 نفره به مدت دو وقت 10 دقیقه‌ای به کارهای هوازی در عرض و طول زمین تمرینات خود را ادامه دادند.

در مرحله بعدی به پاسکاری تک ضرب و سپس فوتبال با یک دروازه بزرگ و 2 دروازه کوچک در نیمه زمین در قالب دو تیم بنفش و سفید پرداختند.

* حدود 250 هوادار در تمرین امروز دیده می‌شد، آنها به شدت کریمی را تشویق کردند.

* گروه آنالیز سرمربی پرسپولیس نیز امروز از روی سکوها از تمرین فیلمبرداری کرد.

* ژوزه در 40 دقیقه تمرین کنار زمین نظاره‌گر بود و فقط به یادداشت‌برداری پرداخت و سپس در فوتبال دسته‌گرمی در نقش داور بود و هر لحظه که احساس می‌کرد، بازیکنان اشتباه کردند، بازی را نگه می‌داشت و به آنها تذکری جدی می‌داد.

سرمربی پرسپولیس به کریم انصاری‌فرد در خصوص حرکتش در محوطه 18 قدم، محسن بنگر به بازی سازیش از دفاع به حمله و به محمد نوری بابت دادن پاس‌های پشت دفاع تذکراتی داد.

وی همچنین از سوسا می‌خواست که بیشتر در میان زمین درگیر شود و به مهاجمان حریف اجازه خودنمایی ندهد.

* فریادهای ژوزه در تمرین امروز نیز در نوع خود بسیار جالب بود.

* غلامرضا رضایی به دلیل مصدومیت در رختکن کار خود را دنبال کرد.

* در صحنه‌ای محسن بنگر برخورد شدیدی با فشنگچی داشت. همین موضوع باعث شد تا خوزه بالای سر او بیاید و موهای او را به شوخی بکشد که موجب خنده سایر بازیکنان شد.

* در میانه تمرین ژوزه که در ابتدای کار از عملکرد بازیکنان چندان راضی نبود، تمرین را نگه داشت و به مدت 10 دقیقه با بازیکنان طبق یادداشت‌هایی که کرده بود به گفت‌وگو پرداخت. در این میان کریمی و مهدوی‌کیا نیز دقایقی صحبت کردند.

* 2 هوادار خانم نیز به صورت یواشکی به داخل ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند که پس از دقایقی توسط ماموران حراست ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.

* یکی از دستیاران خوزه به دلیل کمبود بازیکن مجبور شد که در فوتبال دسته‌گرمی به میدان برود.

* ژوزه به بازیکنان هشدار می‌داد که باید با دو پای خود به توپ ضربه بزنند و در هنگام فوتبال باید پاس‌های بیشتری را با هدایت توپ به یکدیگر بدهند.

* در فوتبال دسته‌گرمی ژوزه آنقدر به بازیکنان تاکید داشت که بالاخره برای هر زدن گل بازیکنان حداقل 35 ضربه پاس به یکدیگر می‌دادند. این موضوع باعث شد تا سرمربی پرسپولیس در انتهای تمرین برای بازیکنان دست بزند و از آنها تشکر کند. این نوع تمرین شبیه فوتبال بارسلونا بود که بازیکنان زیر لبی با یکدیگر صحبت می‌کردند و می‌گفتند امروز بارسلونا شده‌ایم.

* هواداران پلاکاردی با خود با عکس کریمی، رویانیان و مهدوی‌کیا به ورزشگاه آوردند که روی آن نوشته شده، مدیر بالیاقت، جادوگر با صداقت و پرسپولیس با غیرت.

* حمید درخشان نیز در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت.

* تمرین امروز پرسپولیس ساعت 19:30 به پایان رسید.

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...