نسخه چاپی

سال اول صعود به آسیا و در سال دوم قهرمان می شویم

سرمربی استقلال در گفتگو با نما:می‌خواهیم بازیكنان را با یك مبلغ خداپسندانه جذب كنیم

عکس خبري -سرمربي استقلال در گفتگو با نما:مي‌خواهيم بازيکنان را با يک مبلغ خداپسندانه جذب کنيم

پرویز مظلومی گفت:هیچ‌كسی قول قهرمانی نمی‌دهد. اكنون نه تمرینات آغاز شده و نه بازیكنان به طور كامل جذب شدند. در این شرایط چطور می‌توانم قول بدهم.

علیرضاحاجی میرزابابا - به گزارش نما پس از کش و قوس های فراوان و مطرح نمودن نام‌های بزرگ خارجی پرویز مظلومی که او را گزینه آلترناتیو استقلال می دانند دوباره سرمربی آبی پوشان شد. او که نزد هواداران آبی پوش محبوبیت خود را از بردن چهار دربی پشت سر هم به دست آورد و در واقع عدد کری استقلالی ها هم از این بردها به دست آورده، امید زیادی دارد که این فصل هر دو دربی را از پرسپولیسی ها ببرد، گفتگوی ما را با پرویز مظلومی در ذیل می خوانید:

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره شما سرمربی استقلال شدید؟
مهم سرمربی شدن و نشستن من روی نیمکت استقلال نیست، مهم پیشرفت و در اوج بودن تیم استقلال است،‌ که اگر این اتفاق بیافتد دل میلیون‌ها هوادار این تیم شاد می شود و از این طریق می شود شادی مضاعفی به جامعه تزریق کرد.

اما نمی توانید بگویید که نشستن روی نیمکت استقلال برای شما مهم نبود؟
مطمئنا نمی توانم این را بگویم، چرا که نیمکت استقلال از هر چیزی برای من با ارزش تر است و همیشه برای من مقدس بوده است و هواداران بدانند تمام تلاش خود را صرف بهتر شدن رتبه و جایگاه استقلال می کنم .

بعد از چند سال می توانید به هواداران قول قهرمانی بدهید؟
فعلا برای قول دادن زود است، ما تازه مشغول یار گرفتن هستیم و هنوز نمی دانم که تا چه اندازه می توانیم به اهداف خود در زمینه بازیکن گیری برسیم.

حرف از یارگیری شد، گویا خیلی هم فعال هستید و سعی دارید تمام بازیکنانی که مورد بی مهری قرار گرفتن در فصل گذشته واز استقلال رفتند را به این تیم باز گردانید؟
استقلال نه مال من است نه هیچ کس دیگر، استقلال برای این مردم است. مردمی که در سرما و گرما پشت تیم را خالی نمی کنند و همیشه یار و همراه استقلال هستند، همانطور که امروز من به استقلال آمدم یک روز می روم یک نفر دیگر جای من خواهد آمد اما این مردم همیشه هستند، وقتی یکی از بازیکنان استقلال که در این تیم محبوب هم هست و هوادار او را دوست دارد و با او هیجان پیدا می کند می تواند به تیم کمک کند، چرا نباید در تیم باشد.

یعنی هر بازیکنی با هر مبلغی را جذب می کنید؟
نه اینطور نیست ما سقف بودجه داریم و مطمینا طبق همان سقف یار می گیریم و سعی می کنیم از آن سقف بالاتر نرویم البته برخی بازیکنان مبلغی پیشنهاد می‌کنند که بالاتر از توان باشگاه است، ما می‌خواهیم بازیکنان را با یک مبلغ خداپسندانه جذب کنیم، نمی خواهیم بازیکنی بگیریم و بعد از چند ما در پرداخت پول قرارداد آنها بمانیم.

آیا حضور فرهاد چیذری و داریوش یزدانی در کادر فنی قطعی شده است؟
 هنوز هیچ کسی را به طور قطعی اعلام نکرده‌ایم. تا کنون چهار بدنساز به من برنامه داده‌اند که باید این برنامه‌ها را بررسی کنیم. داریوش یزدانی هم جزو یکی از مربیانی است که برای همکاری در کادر فنی برنامه داده و این مسئله در روزهای بعدی مشخص می‌شود.

آیا به دنبال جذب بازیکن اسم دار است؟
 در لیست ما بازیکن نامدار، جوان و گمنام وجود دارد و بازیکنانی را می‌گیریم که بتوانیم از آنها بهترین استفاده را ببریم.

میزان رضایتتان از مذاکره‌ با بازیکنان تا به اینجای کار چگونه است؟
 از این مسئله رضایت دارم باشگاه‌های دیگر هم مذاکرات را دنبال می‌کنند، به هر حال استقلال نام بزرگی است و بازیکنی که به استقلال می‌آید باید مبلغ کمتری را نسبت به سایر جاها دریافت کند، قدیم‌ها کسی که به استقلال می آمد برای پول نمی‌آمد و برای نام استقلال به این تیم می‌آمد،‌الان هم باید همین باشد و بازیکنان برای نام استقلال به این تیم بیایند.

فکر می کنید استقلال این فصل بهتر از فصل گذشته کار کند؟
تمام تلاش من، بازیکنان و همه اعضای تیم این است که تیم بهتر از فصل پیش و فصل های قبل کار کند و می خواهیم که استقلالی متفاوت را داشته باشیم که همه با دیدن بازی‌اش لذت ببرند، ما می خواهیم امسال در هر دو جام موفق باشیم و سهمیه آسیای سال آینده را داشته باشیم.

قول قهرمانی می دهید؟
هیچ‌کسی قول قهرمانی نمی‌دهد. اکنون نه تمرینات آغاز شده و نه بازیکنان به طور کامل جذب شدند. در این شرایط چطور می‌توانم قول بدهم. اگر در این وضعیت قولی بدهیم، مردم را فریب داده‌ایم، البته برنامه من کاملاً روشن است. در سال اول برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم جزو 3 تیم بالای جدول باشیم،‌ البته حتماً به دنبال جام هم هستیم و نیم نگاهی به قهرمانی داریم. در سال دوم حتماً باید قهرمان شویم و از سال سوم به بعد به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم. یک عده می‌گویند چرا بازیکن سن‌دار جذب می‌کنیم. به هر حال ما برنامه کوتاه‌مدت هم داریم و در فرصت مناسب باید به‌صورت تدریجی میانگین سنی را پایین آورد.

آیا از تیم رقیب هم بازیکنی جذب خواهید کرد ؟
 ما قصد نداریم از تیم رقیب بازیکنی جذب کنیم اما مدیر برنامه‌هایشان برای حضور بازیکنان‌شان در تیم ما پیشنهاداتی داده‌اند. باید تلاش کنیم ظرف مدت کوتاهی تیم را آماده حضور در مسابقه‌ها کنیم. یک تیم برای حضور موفق در لیگ به 8 هفته زمان نیاز دارد. ما 4 هفته تا 4 هفته و نیم زمان داریم تا تیم را برای حضور در لیگ آماده کنیم. سعی می‌کنیم طوری تمرین کنیم که بدن بازیکنان در زمان در شرایط آماده‌ای باشد.

چرا تمرین‌هایتان با تاخیر انجام می‌شود ؟
 از قبل هم تاریخی برای آغاز تمرین‌ها مشخص نکرده بودیم فقط گفته بودیم از اول هفته  تمرین را آغاز می‌کنیم. اگر می‌شد زودتر این کار را می‌کردیم به هر حال ما عصر روز شنبه با هر تعداد از بازیکنانی که به تمرین بیایند کارمان را آغاز می‌کنیم. البته یک سری از بازیکنان هستند که فصل قبل در استقلال بودند اما باید به باشگاه بیایند و بر سر برخی از مسائل توافق کنند تا بعد به تمرین‌ها بیایند.

۱۳۹۴/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...