نسخه چاپی

چاقوكشی در تمرین پرسپولیس!

در انتهای تمرین امروز میلیاردر ها چند نفر كه از حالت عادی خارج بودند با سلاح سرد به مأموران ورزشگاه درفشی‌فر حمله‌ كردند.

به گزارش جهان به نقل از فارس تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

پس از این تمرین در هنگامی که مأموران حراست ورزشگاه قصد داشتند هواداران را به بیرون از ورزشگاه بفرستند ۴ نفر از هواداران که از حالت عادی خارج بودند با سلاح سرد به مأموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر حمله کردند اما خوشبختانه این موضوع با پادرمیانی برخی از افراد ختم‌ به خیر شد.

* محسن عاشوری در ابتدای تمرین امروز از ژوزه بابت اینکه در کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز حضور پیدا نکرده عذرخواهی کرد. وی گفت دلیل این کارش بی‌اطلاعی بوده است.

* با اعلام کادر فنی پرسپولیس تمرین فردای این تیم پشت درب‌های بسته و فقط در یک نوبت بعدازظهر برگزار می‌شود.

* اما در تمرین امروز نکته جالب رونمایی از ماشین پورشه محمد قاضی بود که این موضوع به شایعاتی مبنی بر اهدای این خودرو از طرف باشگاه افزود.

* بازیکنان پرسپولیس هم در هنگامی که قصد ترک ورزشگاه درفشی‌فر را داشتند با حمله برخی از هواداران مواجه شدند. همین موضوع مشکلاتی را برای بازیکنان به وجود آورد تا حدی که محسن بنگر در هنگام خروج از ورزشگاه ناگهان صندوق عقب ماشین وی توسط هوادارانش بالا رفت و هواداران قصد داشتند از صندوق عقب وارد ماشین بنگر و حسینی شوند اما این موضوع هم با پادرمیانی مسئولان باشگاه درفشی‌فر ختم به خیر شد.

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...