نسخه چاپی

در ایستگاه های مترو هم “رعایت می كنیم”

همه ساله در ایام ماه مبارك رمضان یكی از موضوعاتی كه به عنوان دغدغه مسافرین و مسئولین مترو تهران مورد توجه است، آب خوری های سالن های فروش بلیط است.

قرار داشتن این آب خوری ها از جمله ملزومات و حداقل های یک ایستگاه محسوب می شود. امسال معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران در راستای اقدامات پیشگیرانه از روزه خواری علنی، و در عین حال از کار نینداختن این سیستم های آب رسانی؛ کات استندهایی با عنوان “مراعات می کنیم” طراحی و در ایستگاه های مترو نصب کرده است.
این تصاویر در سی ایستگاه پر تردد و در ایام ماه رمضان با توجه به درخواست مسافرین برای رعایت حال روزه داران در این ماه؛ نصب گردید. لازم به ذکر است، در اجرای این طرح با موضوع تشویق به روزه داری و تقبیح به روزخواری در قالب ۳ عدد کات استند با طرح یک مادر و بچه؛ یک پیرمرد بیمار و یک مسافر که حاوی یک پیام به مسافرین میباشد چاپ و در محل های آبخوری ایستگاه ها نصب گردیده است.
این پیام‌ ها با محتواهای متفاوت و دارای یک خط سیر مشخص در مورد کسانی که به هر دلیلی توان روزه گرفتن ندارند، اجرا شده است. کسانی که به هر دلیل نمی توانند روزه بگیرند، اما به علت مراعات مسافران مترو از آب خوری ها استفاده نمی کنند.

۱۳۹۴/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...