نسخه چاپی

دستگیری فالگیر اینترنتی در لرستان

رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری رمال و فالگیری كه با اغفال مردم ساده لوح كسب درآمد می كرد خبر داد .

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی افزايش رمالی، دعانويسی و تبليغات گسترده در فضای سايبری دستگيری و برخورد با اين افراد سودجو در دستور کارپليس فتا استان قرار گرفت.

وي افزود: برابر تحقيقات انجام گرفته و به استناد پرونده های قضایی افرادی كه در رمالی، فالگيری و دعا نويسی اعم از زن و مرد فعاليت دارند با سوء استفاده از خرافه گرايی، اغفال و فريب مردم عوام اقدام به جرایمی مانند كلاهبرداری، اخاذی، فساد اخلاقی و ترويج شيطان پرستی مي کنند.

رئیس پلیس فتا استان لرستان تصريح کرد: ماموران با انجام فعاليت های محسوس و غيرمحسوس پليسی يک فرد رمال و كلاهبردار را در خرم آباد شناسایی و دستگير كردند.

وی با اشاره به تشکيل پرونده و تحويل متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: با فرهنگ‌سازی، تقويت باورهای دينی و افزايش سطح آگاهی می توان با اين پديده شوم مقابله كرد.

سرهنگ ابدال چگني در پايان به شهروندان توصيه كرد: به تبليغات و آموزش های فال و فالگيری اينترنتی مانند فال قهوه، شمع، چای و ... هرگز اعتماد نکنند چرا که آسيب‌ها و مشكلاتی مانند اعتياد به فال و ايجاد مشکلات روحی و روانی، از هم پاشيدگی خانواده‌ها، کلاهبرداری و ضررهای مالی و آسيب‌های جانی در را پی دارد.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...