نسخه چاپی

مهار آتش‌سوزی ارتفاعات چشمه‌ سرای‌ منجیل

در اثر ایجاد آتش‌سوزی در ارتفاعات چشمه‌سرای شهر منجیل، شهرداری این شهر از مركز آموزش تفنگداران دریایی نداجا درخواست كمك كرده و موفق به اطفای حریق می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، در اثر ایجاد آتش سوزی در ارتفاعات منطقه چشمه سرا در شمال و شمال شرق شهر منجیل، شهرداری شهر منجیل از مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل نداجا درخواست کمک می‌کند که در پی آن تعدادی از دانش آموزان این مرکز آموزش به همراه سرپرست و تجهیزات مربوطه به کمک شهرداری منطقه اعزام می‌شوند و با همکاری شهرداری منطقه موفق به اطفای حریق می‌شوند.

چندی پیش دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرده بود: طبق تفاهم نامه ای که به تازگی میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و نیز سازمان حفاظت محیط زیست به امضا رسیده، نیروی دریایی ارتش با تمام توان آماده ارایه خدمت و کمک رسانی دراطفای حریق جنگل ها است.

وی پیشگیری از وقوع آتش سوزی و صیانت از منابع طبیعی را وظیفه همگانی دانست و افزود: البته نیروی دریایی قبل از امضای این تفاهمنامه نیز در هنگام وقوع هرگونه آتش سوزی در جنگل های شمال کشور کمک های لازم را ارایه می کرد.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...