نسخه چاپی

توهین روزنامه ایران به شریعتمداری

به گزارش نما به نقل از مشرق ، روزنامه ایران در یکی از ستون های هجو خود با نام بردن از روزنامه کیهان و شخصی به نام (خرزوخان!) به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان توهین کرد.

این روزنامه دولتی که این روزها با توهین های پیاپی به منتقدین معلوم نیست عملکرد نادرست خود را از چه چیزی تطهیر می کند با متوهم خواندن منتقدین و تاکید بر انتقاد دیروز حسین شریعتمداری درباره علل گرانی می نویسد : جناب خرزوخان قصد ندارد عادت بد سیگار کشیدن را ترک کند و همین باعث بروز توهمات جدی در مخیله ایشون شده!

ارگان رسانه ای جریان انحرافی ، در بخشی از مطلب خود می نویسد: چون ایشان اکثر اوقات در فضا و کیهان به سر می برد! پیشنهاد انتقال ایشان به منظومه کیهانی در دست بررسی است!

روزنامه ایران همچنین در ادامه یادداشت توهین آمیز خود با انتقاد از سرمقاله های اخیر شریعتمداری پیرامون علل گرانی ها نوشت: وی ضمن چپاندن! زورکی جریان زبان بسته انحرافی در تحلیل خود گفت: جریان انحرافی قصد دارد با گران کردن قیمت مرغ، مردم را به سمت خوردن گوشت کوسه سوق دهد.! رمان نویس منظومه کیهانی ضمن تشکر از روشنگری های 2 سال اخیر خود در مورد جریان مخوف! انحرافی افزود: من حتی جریان انحرافی را عامل زمین خواری حلال! برخی دوستان عزیزم می دانم.

۱۳۹۱/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...