نسخه چاپی

باشگاه پیكان افتخار می‌كند كه در خدمت دایی باشد

عضو هیأت مدیره باشگاه پیكان گفت: افتخار می‌كنیم كه در خدمت علی دایی در فصل آینده باشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس،اسماعیل امیرحسینی در مورد رای کمیته استیناف مبنی بر ابقاء پیکان در لیگ برتر گفت: ابتدا باید از مسئولان کمیته استیناف که تلاش کردند به عدالت رای دهند تشکر کنم. آنها مستندات باشگاه پیکان را دیدند و در نهایت رای عادلانه صادر کردند مخصوصا صالحی رئیس کمیته تلاش کرد این رای کاملا منطبق بر مستندات و عدالت باشد.

وی ادامه داد: فردا اولین جلسه هیأت مدیره باشگاه برگزار می‌شود تا سیاست‌های باشگاه را برای حضور قدرتمندانه تیم فوتبال در فصل آینده تدوین و تبیین کنیم و تیمی قدرتمند در حد نام باشگاه پیکان آماده مسابقات شود.

امیرحسینی در مورد احتمال سرمربیگری علی دایی در پیکان گفت: سیاست‌های هیأت مدیره این است که در هر بخش بر اساس خرد جمعی هیأت مدیره سرمربی را انتخاب کند. قرار است گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پیکان برنامه‌های خود را به هیأت مدیره ارائه دهد و هر برنامه‌ای که از نظر منطقی عملیاتی‌تر بود انتخاب شود. باشگاه پیکان افتخار می‌کند در خدمت علی دایی باشد. او از دوستان صمیمی ماست ولی انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی هنوز قطعی نشده است. حداکثر تا پس‌فردا نام سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام خواهد شد.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...