نسخه چاپی

آشتی كنان رحمتی و طالب لو

مهم‌ترین اتفاق تمرین امروز فوتبال استقلال، آشتی‌كنان مصلحتی رحمتی و طالب‌لو بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که صبح امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در زمین شماره دو پیگیری کرده بود، از ساعت 18 مجدداً تمرین تاکتیکی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

تمرین امروز تحت تأثیر بازگشت مهدی رحمتی به استقلال قرار داشت و چیزی حدود 200 هوادار این تیم از نزدیک نظاره‌گر کار تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

این تمرین حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* با توجه به اولین جلسه حضور رحمتی، عکاسان زیادی برای پوشش تصویری آبی‌پوشان به محل تمرین آمده بودند.

* غیبت محسن فروزان در تمرین امروز جالب توجه بود و ظاهرا دروازه‌بان تیم استقلال پس از رسمی شدن قرارداد رحمتی با این تیم، دیگر قید حضور در جمع آبی‌پوشان را زده است.

* هواداران تیم استقلال در تمرین امروز پرویز مظلومی را با شعار (دوبله چوبله) تشویق کردند و از او می‌خواستند پرسپولیس را با استقلال شکست دهد.

* بعد از گذشت 30 دقیقه پس از تمرین امروز، مهدی رحمتی وارد زمین شد و برای دقایقی مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت. همچنین طرفداران تیم استقلال دو بنر آورده بودند که روی یکی از آنها عکس رحمتی بود و روی دیگری نوشته شده بود: (استقلال قهرمان نام تو جاودان، مهدی دست طلا عقاب آسیا) نکته جالب توجه اینجا بود که پرویز مظلومی بعد از دیدن این بنرها با صدای بلند از لیدرهای استقلال خواست این بنرها را جمع کنند که آنها معتقد بودند خود تماشاگران این پارچه‌ها را به ورزشگاه آوردند، مظلومی که مقابل دوربین شبکه خبر هم در این باره پاسخ داده بود بسیار ناراحت بودو با فریاد اعلام می‌کرد هر چه سریع‌تر این بنرها جمع شود.

* دوربین شبکه خبر امروز به محل تمرین آمد و در حاشیه کار تاکتیکی استقلال با تعدادی از تماشاگران گفت‌وگو کرد. هواداران تیم استقلال در این مصاحبه‌هایی که انجام می‌دادند اعتقاد داشتند در زمان سرمربیگری مرحوم حجازی، فیروز کریمی، صمد مرفاوی و امیر قلعه‌نویی حامی این تیم بودند اما تعدادی از بازیکنان سال گذشته کم‌کاری کرده و باعث شدند استقلال نتیجه نگیرد. این تعداد از تماشاگران که از صحبت‌هایشان مشخص بود طرفداران امیر قلعه‌نویی هستند، معتقد بودند سال گذشته در جریان دیدار استقلال و تراکتورسازی، تعدادی تماشاگر منتصب به یک مربی دیگر علیه قلعه‌نویی شعار دادند و باعث شدند او از استقلال برود، جالب اینجا بود که آنها اعلام کردند بازیکنانی مثل هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری در تیم کم‌کاری می‌کردند و به خاطر تیم ملی باعث شدند استقلال نتیجه نگیرد. در این لحظه دوربین شبکه خبر از تماشاگران خواست که این صحبت‌ها ادامه پیدا نکند، اما تماشاگران معتقد بودند این فیلم و مصاحبه باید ادامه‌دار باشد تا آنها حرف واقعی دلشان را بزنند.

* هنگامی که آرش برهانی دور زمین می‌دوید، مهدی رحمتی با کنایه به او گفت: اجازه بده اول تمرینات شروع شود، بعد مصدوم شو و انفرادی تمرین کن.

* در حالی که بازیکنان تیم استقلال مشغول تمرین بودند، مهدی رحمتی و آرش برهانی به پشت یک خودرو رفته و در آنجا مشغول گفت‌وگو شدند، در این لحظه وحید طالب‌لو به سمت رحمتی آمد و طرفین با یکدیگر آشتی کردند، اما آنهایی که از نزدیک نظاره‌گر صحنه بودند، متوجه شدند این آشتی‌کنان صوری و مصلحتی بوده و هر دو طرف چندان علاقه‌ای به بهتر شدن این رابطه ندارند.

* در انتهای تمرین امروز، مهدی رحمتی برای دقایقی با فرزاد مجیدی و حسین تراب‌پور گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال فردا نیز تمرینات خود را در سالن وزنه و در نوبت عصر در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد کرد.

۱۳۹۴/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...