نسخه چاپی

رقم قرارداد مهدی رحمتی

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: «رحمتی به ما اعلام كرد هر چه برای سایر بازیكنان است، برای من هم باشد.»

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، یارگیران باشگاه استقلال به دلیل گرفتاری‌های مالی با مشکلات بسیاری در راستای جذب بازیکنان جدید و حتی تمدید قرارداد بازیکنان خودی مواجه‌اند.

پس از مهدی رحمتی که شروطی برای استقلال داشت، خسرو حیدری هم در مذاکرات خود با استقلال به نتیجه نرسیده که گفته می‌شود این بازیکن هم برای تمدید قرارداد خواستار مطالبات فصل پیش است.

در عین حال بهرام امیری سعی می‌کند اوضاع را آرام کند. او درباره حیدری توضیحاتی داده است: «جلسه‌ای سه ساعته با خسرو حیدری داشتیم و مسائل کلی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادیم. یکی از بحث‌های اصلی ما در مورد مطالبات خسرو حیدری بود. البته او مشکلی برای حضور در استقلال ندارد و اینجا را خانه خودش می‌داند. حیدری به استقلال علاقه‌مند است و ما به دنبال راهکاری برای حل مشکلات او هستیم. ان‌شاءا... در چند روز آینده جلسه‌ای را با او برگزار می‌کنیم و به نظرم حیدری مشکلی برای ماندن در استقلال ندارد.»

امیری در ادامه حرف‌هایش شروطی که گفته می‌شود رحمتی پیش از توافق نهایی مقابل استقلال قرار داده را رد و ادعا کرد که این دروازه‌بان به باشگاه گفته که هر چه برای دیگر بازیکنان در نظر می‌گیرد برای او هم در نظر بگیرد! امیری می‌گوید: «رحمتی از بازیکنان متعصب استقلال است و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده. البته اینکه می‌گویند مسئول مذاکره با رحمتی من هستم، لازم به یک توضیح است. من با هر کسی که مذاکره کنم آن را با آقای نظری جویباری در میان می‌گذارم و ایشان هم با هر کسی که مذاکره می‌کند به من اطلاع می‌دهد و با هم کار را جلو می‌بریم. رحمتی تا الان به ما خیلی لطف داشته و نظراتش را به ما خیلی نزدیک کرده است. رحمتی و سایر بازیکنان هیچ شرطی برای ما نداشته‌اند و هیچ صحبتی درباره این مسائل و مسائلی شبیه به آن مثل درصد یا اینکه چه کسی مربی باشد را با ما نداشته‌اند. رحمتی به ما اعلام کرد هر چه برای سایر بازیکنان است، برای من هم باشد. من شایعه مطرح شده را به شدت رد می‌کنم.»

۱۳۹۴/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...