نسخه چاپی

نصب ۱۶۰۰ دوربین در جاده های كشور

یك هزار و 600 دوربین تا ۳ سال اینده با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جاده های مواصلاتی كشور نصب می شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، معاون سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور درمراسم معارفه مدیر کل جدید سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: 600 میلیارد تومان برای خرید و نصب این دوربین ها هزینه خواهد شد.

غلامی درخصوص امار تلفات جاده ای کشور افزود: پارسال 12 هزار و 203 نفر در جاده های مواصلاتی کشور فوتی داشته ایم که این میزان در مقایسه با سال قبل از آن 1/5 درصد کاهش داشته درحالیکه زنجان با 266 کشته در تلفات جاده ای رشد صعودی داشته است.

غلامی با اعلام اینکه میانگین سالیانه تلفات انسانی در جاده های کشور 7 درصد کاهش داشته است گفت در فروردین و اردیبهشت امسال استان زنجان در امار تصادفات جاده ای روند کاهشی داشته است.

معاون سازمان حمل و نقل وپایانه های کشور با بیان اینکه پارسال 3 هزارو 400 نقطه در جاده های کشور اشکار سازی شده است افزود امسال برای ایمنی جاده ها ی کشور 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

غلامی با اعلام اینکه 543 مجتمع رفاهی در کشور فعال است و 403 مجتمع هم در دست ساخت است افزود مجتمع هایی که بخش خصوصی در بزرگراها و جاده های مواصلاتی می سازد 350 میلیون تومان برای ساخت ورودی این مجتمع ها پرداخت می شود .

۱۳۹۴/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...