نسخه چاپی

دكل نفتی گم شده پیدا شد +عكس

عکس خبري -دکل نفتي گم شده پيدا شد +عکس

در شرایطی كه ظرف یك هفته گذشته ماجرای گم شدن دكل نفتی به یكی از موضوعات داغ اقتصاد ایران تبدیل شده است، هر روز ابعاد تازه تری از این اتفاق نمایان می شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، پیمانکار رومانیایی - GSP - در فوریه 2014 خبر از ارسال و نصب سومین دکل حفاری دریایی خود برای شرکت پمکس(PEMEX) در خلیج مکزیک داده بود.

در قرارداد 894 روزه جی اس پی با شرکت نفت دولتی مکزیک (پمکس) پیمانکار رومانیایی دکل نفتی سه‌پایه GSP Fortuna از نوع Friede & Goldman L-780 Model II را وارد عملیات حفاری می‌کند.

این دکل نفتی در سال 2014 در منطقه دریایی Dos Bocas نصب‌شده و در کنار دو دکل حفاری دیگر به نام‌های GSP MODU و GSP Orizont که از سال 2011 مشغول حفاری هستند، عملیات پشتیبانی و حفاری را آغاز کرده است.

پیمانکار رومانیایی شرکتی بنام GSP Offshore Mexico واقع در منطقه Ciudad del Carmen مکزیک تأسیس کرده تا نظارت و پشتیبانی خود را با استفاده از دکل جدید گسترش دهد.

گفتنی است متن این خبر در فوریه 2014 منتشر شده و حالا در روزهایی که موضوع گم شدن دکل نفتی در اقتصاد ایران به موضوع داغ تبدیل شده است به خاطر آوردن آن می تواند داستان گم شدن دکل نفتی را وارد فاز تازه تری کند.

۱۳۹۴/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...