نسخه چاپی

مرزبان: بازیكنان بسیار خوبی جذب كرده‌ایم

عکس خبري -مرزبان: بازيکنان بسيار خوبي جذب کرده‌ايم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازیكنانی كه جذب كرده‌ایم از كیفیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان در خصوص بازیکنان جدید تیمش اظهار داشت: ما تا این لحظه مهدی جعفرپور، میثم نقی‌زاده و سپهر روز‌ی‌طلب را به خدمت گرفته‌ایم که هر سه، بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند.

وی ادامه داد: جعفرپور سابقه چند سال بازی در سپاهان و لیگ قهرمانان آسیا را دارد و تجربیات او به کار تیم ما می‌آید. میثم نقی‌زاده نیز از هافبک‌ دفاعی‌های خیلی خوب لیگ برتر است که قطعاً در پدیده پیشرفت بیشتری خواهد داشت. در خصوص روزی‌طلب هم باید بگویم او یکی از پدیده‌های فوتبال ایران است و قول می‌دهم که شش ماه دیگر به تیم ملی دعوت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره اینکه چند درصد بازیکنان فصل گذشته تیمش را حفظ خواهد کرد، گفت: هدف ما این است که اکثر بازیکنان فصل پیش خود را حفظ کرده و به نوعی تیم‌مان را تقویت کنیم. از این رو امروز (چهارشنبه) با محمد غلامی، محمدمهدی نظری و میلاد غریبی مذاکره خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم قرارداد آنها را تمدید کنیم. البته این را هم باید بگویم که شرایط مالی ما به مانند ابتدای فصل پیش نیست و مجبوریم با بودجه کمتری نسبت به فصل قبل برای جذب بازیکن اقدام کنیم.

مرزبان در پاسخ به این سؤال که «وضعیت رضا حقیقی با تیم پدیده به کجا کشید؟»، تصریح کرد: برای پست هافبک دفاعی ما میثم نقی‌زاده را جذب کردیم. البته با حقیقی هم مذاکراتی شد که گویا او از نظر مالی با باشگاه به توافق نرسیده است.

وی درباره روند آماده‌سازی تیمش یادآور شد: تمرینات‌مان را از ابتدای هفته آغاز کرده‌ایم و با توجه به اینکه تیم‌مان هنوز کامل نشده است چند بازیکن امید خود را به تمرینات آورده‌ایم که بازیکنان خوب و آینده‌داری هستند. سعی می‌کنیم تا دو هفته آینده تیم خود را تکمیل کرده و برای برگزاری اردو راهی ترکیه شویم.

۱۳۹۴/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...