نسخه چاپی

كاهش دما در پایتخت و سواحل خزر طی دو روز آینده

مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از كاهش دمای پایتخت و سه استان گیلان، مازندران و گلستان طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش نما ، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز با نفوذ جریان های شمالی در استان های گیلان و مازندران ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود که این وضعیت روز پنج شنبه در استان گلستان نیز رخ خواهد داد.

به گفته وی، روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی سه روز آینده در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، به ویژه منطقه زابل باد و گردوخاک پیش بینی می شود که موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

وظیفه تصریح کرد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران، یزد و شمال اصفهان باد و گردوخاک رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در ارتفاعات افزایش ابر در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای پایتخت در این روز ۴۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر یش بینی شده است.

۱۳۹۴/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...