نسخه چاپی

شكست تیم فوتبال دانشجویان برابر ژاپن

تیم ملی فوتبال دانشجویان كشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات یونیورسیاد برابر ژاپن شكست خورد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال دانشجوبان کشورمان از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی در استادیوم جانپ در فاصله ۵۰ کیلومتری شهر گوانگجو، محل برگزاری بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان برابر ژاپن قهرمان دوره گذشته این مسابقات به میدان رفت که در پایان این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ سید علی فاطمی دروازه ژاپن را باز کرد در ادامه حملات ژاپنی ها روی دروازه روی دروازه شاگردان فرشاد کرمی بیشتر شد و ایزومی در دقیقه ۶۸ و دو دقیقه پس از ورود به زمین بازی را به تساوی کشاند.

پس از اینکه ژاپنی ها بازی را تساوی کشاندند کرمی به شاگردان خود گوشزد می کرد که مراقب بازی باشند تا در ادامه گلی دریافت نکنند اما در دقیقه ۸۱ ساواکامی گل دوم را برای ژاپن به ثمر رساند.

ترکیب ایران در این بازی به شرح زیر بود:

فرزین کاروسیان، علی ظهیری، علی احمدی، معین میرابی، سیدعلی فاطمی (محمد زارع خرمزی)، محمد کریمی، علیرضا اصغری(محمد حسین داوودی)، محمدحسین پورآقاملکی، محمد اوسانی کرد(صادق صالحی)، عباس سبحانی و سامان آقازمانی

دکتر طالب پور،عضو کمیته بین المللی کنترل و نظارت فیزو از جایگاه ویژه این دیدار را دنبال می کرد.

این دیدار در استادیومی تقریبا خالی از تماشاگر برگزار شد و کره ای ها در پر کردن استادیوم موفق نبودند. در این دیدار حدود ۱۵۰ تماشاگر کره ای حضور داشتند که هم پرچم های ایران و هم ژاپن را در دست داشتند. نکته قابل توجه اینجاست که زمانی که تیم ها گلی را وارد دروازه حریف می کردند تماشاگران یکی از این پرچم ها را برای تشویق به حرکت در می آوردند.

تیم ایران در گروه سوم این رقابت ها با برزیل، ژاپن و مالزی همگروه است و در دومین بازی خود روز یکشنبه با مالزی دیدار خواهد داشت.

۱۳۹۴/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...