نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

بائو دوست داریم!

عکس خبري -بائو دوست داريم!

چون در ماه مبارک هستیم یه سر به افطاری بعضیا زدیم و یه سر دیگه به مجمعی که بعضیا رو راه ندادن و یه گشتی در حوزه مطبوعات و دست آخر هم از جناب بائو به دلیل حضور گرمشان تشکر ویژه کرده ایم. حالا شما با دقت بخونین بفهمین که مگه داریم؟ مگه میشه؟

خرد جمعی پیرمردی دور هم
رفتن مجمع زدن هلو! مجمع وزرای ادوار! بعد همه بودن الا بعضیا! مجمع با حضور برخی وزرا و معاونین دولت‌های قبلی و دولت فعلی تشکیل شده، اون هم در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی. دارن اساسنامه اش رو می نویسن! شافعی از دولت فعلی درباره اینکه آیا از وزرای دولت نهم و دهم کسی در این مجمع حضور دارد یا خیر؟ گفته: خیر نیستند،  از دولت قبل تنها آقای سعیدی‌کیا حضور دارد که قبلا وزیر بوده اما زمانی که اساسنامه تصویب شود منعی برای حضور وزرا نیست اما نمی‌خواهیم دولتی باشد. خرد جمعی که میگن همینه دیگه!

مگه داریم؟ مگه میشه؟
واقعا در خلاقیت چنین روزنامه هایی، من که موندم. یه تیکه نخ نما شده تکراری در جایی که هیچ ربطی ندارد! خوب مگه مجبوری؟ مثل این که نمی فهمی تحریمیم ها! باید بگم رفقا ارشادت کنن! طرف روز بازی ایران لهستان که البته باختیم و بد هم باختیم تیتر زده:«امشب هم می زنیم و می کوبیم و می  خندیم! مگه داریم؟ مگه میشه؟» حالا اگر شما ربط این تیتر به آن رو تیتر و به آن بازی و به آن بزن و بکوب را اگر پیدا کردی پیامک کن تا عضو باشگاه مگه داریم مگه میشه بشی و هر روز 300 هزار تومان بابت پیامک ها ازت کم کنیم!

بائو دوست داریم!
تأیید شد. از طرف نماینده محترم شهر هم تأیید شد. البته ما می دونستیم، ولی نه تا این حد!نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس، لهجه نقش آفرینان سریال «پایتخت» را بی‌نقص دانست و گفت: این سریال هویت ایرانی و اسلامی، گویش، زبان، آداب و رسوم مردم ریشه‌دار این سرزمین را به خوبی تفهیم می‌کند و پیام‌های اخلاقی و انسانی بسیاری را با زبانی عاری از شعار در خود جای داده است. بنابر این ممنونیم از کارگردان و تهیه کننده و نقی و ارسطو و بائو! تازه یه چیز دیگه:«موسیقی زیبای علی‌آبادکتول که در تیتراژ این سریال شنیده می‌شود علاوه بر زیبا بودن پرمغز و سنجیده است و با موسیقی‌های پاپ تیتراژ دیگر سریال‌ها تفاوت دارد.»
و اینک تأیید نهایی کار به این شکل:«مردم علی‌آباد به این سریال بسیار علاقه‌مند هستند و نقش آفرینان پایتخت مهارت قابل توجه‌ و بی‌نقصی در گویش این خطه دارند.»

۱۳۹۴/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...