نسخه چاپی

انصراف تیم ملی بخاطر حضور رژیم اشغالگر

با حذف گلبال بانوان از مسابقات جهانی قطر تنها شانس ایران برای راه یافتن به پارا المپیك در رشته دو و میدانی است.

به گزارش نما به نقل از سایت ورزش بانوان، تیم ملی گلبال بانوان ایران به دلیل حضور رژیم صهیونیستی، شانس حضور در بازی های پارا المپیک را از دست می دهد.

این تیم به دلیل همگروهی با رژیم اشغالگر صهیونیستی در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت نکرد و شانس حضور در رقابت های جهانی قطر و کسب سهمیه پارا المپیک را به دلیل احتمال قهرمانی از دست می دهد.

تیم دختران ایران، جایگاه خوبی در آسیا دارد و ممکن است عنوان قهرمانی و سهمیه بازی های پارا المپیک را به دست آورد که همین امر مشکل ساز است.

درحقیقت قدرت بالای این تیم احتمال لغو اعزام دختران گلبال ایران را از مسابقات جهانی بالا برده است زیرا رژیم صهیونیستی تیم نسبتا خوبی را روانه پارا المپیک کرده و اگر بانوان ایران به این میدان بزرگ راه یابند، یا باید انصراف دهند که تبعاتی برای کاروان ایران دارد یا عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی قطر را کسب کنند که بلیت برزیل را از دست بدهند که این امر نیز حواشی دیگری را در می دارد.

به هر روی مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان به شدت مشغول تجزیه و تحلیل جوانب اعزام شدن و یا نشدن این تیم به مسابقات جهانی هستند.

گفتنی است، با حذف گلبال بانوان از مسابقات جهانی قطر تنها شانس ایران برای راه یافتن به پارا المپیک در رشته دو و میدانی است.

۱۳۹۴/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...