نسخه چاپی

116 میلیونی كه كار دست پرسپولیس داد

مسئولان باشگاه پول هیچ‌یك از بازیكنان پرسپولیس را نمی‌دهند، حتی كسانی كه بسیار خوب نیز بازی كردند قراردادشان را كامل دریافت نكردند. كل پول بازیكنان 116 میلیون می‌شود كه مسئولان از پرداخت این پول خودداری می‌كنند.

برخی بازیکنان تیم فوتسال پرسپولیس می‌گویند این باشگاه پول آنها را نمی‌دهد.

تیم فوتسال پرسپولیس پس از اتفاقات دیدار برابر گیتی‌پسند در هفته پایانی لیگ برتر و مطرح شدن بحث تبانی از سوی محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه منحل اعلام شد.

کمیته انضباطی و استیناف در رای خود بازیکنان پرسپولیس را هشتاد میلیون ریال و هجده ماه محرومیت جریمه کرد. امین نوراللهی، داود عباسی از جمله این بازیکنان بودند.

بازیکنان تیم فوتسال پرسپولیس قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند و حدود 40 درصد آن باقی مانده که در صورت کسر 10 درصد قرارداد آنها به علت اتفاقات پایان فصل 30 درصد باقی می‌ماند و این بازیکنان خواستار پرداخت آن هستند.

نوراللهی در این زمینه گفت: مسئولان باشگاه پول هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس را نمی‌دهند، حتی کسانی که بسیار خوب نیز بازی کردند قراردادشان را کامل دریافت نکردند. کل پول بازیکنان 116 میلیون می‌شود که مسئولان از پرداخت این پول خودداری می‌کنند.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ مسئولان پرسپولیس اصلاً نمی‌خواستند در فوتسال تیم‌داری کنند، موضوع تبانی نیز بهانه‌ای به دست آنها داد تا انحلال تیم را اعلام کنند. اگر می‌توانستند در همان میانه فصل کنار می‌کشیدند. آنها فقط دنبال فوتبال هستند.

نوراللهی با اشاره به رفتنش به فیلیپین عنوان کرد: توسط آشنایی که در فیلیپین دارم پیشنهادی از یکی از باشگاه‌های فیلیپین دریافت کردم و به احتمال فراوان به این کشور خواهم رفت ‌اما منتظر هستم پول خود را دریافت کنم و پس از آن به این کشور سفر کنم.

داود عباسی نیز در این زمینه به فارس گفت: به گناه نکرده مرا محروم کردند و باعث و بانی این موضوع نیز آقایان رویانیان و فردوسی‌پور بودند. هم آینده مرا خراب کردند و هم آن دنیای خود را. شک نداشته باشید که آقایان باید جواب مرا در آن دنیا بدهند زیرا آبروی مرا بردند.

وی افزود: 6 ماه دنبال پول‌های خود هستیم. آقایان بازیکن میلیاردی می‌آوردند، اما قرارداد 30 میلیونی ما را که 50 درصد مانده پرداخت نمی‌کنند. اگر ما از باشگاه پرسپولیس شکایت کنیم، این باشگاه نمی‌تواند با هیچ بازیکن فوتبالی خود قرارداد ببندد و برای آنها کارت صادر نمی‌شود. صددرصد ما این کار را خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم حقمان خورده شود.

۱۳۹۱/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...