نسخه چاپی

تعطیلی ۴ روزه سینما‌ها

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در طول شب‌های قدر كه به مدت 4 روز است، سینماهای تهران و شهرستان تعطیل خواهد بود و از پنج شنبه مطابق با 18 تیرماه سینماها اكران فیلم‌های خود را آغاز خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه شرایط نمایش اکران فیلم‌های سینمایی در شب‌های قدر به چه ترتیب خواهد بود، اظهار داشت: در طول شب‌های قدر که به مدت ۴ روز است، سینماهای تهران و شهرستان تعطیل خواهد بود.

وی در ادامه افزود: یکشنبه ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۸ به بعد مطابق با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سینماهای تهران و شهرستان تعطیل خواهد شد.

او در ادامه توضیحاتش در این زمینه گفت: دوشنبه ۱۵ تیرماه به صورت تمام وقت تمام سینماهای کشور نمایش فیلم نخواهند داشت، سه‌شنبه نیز ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ به بعد اکران فیلم‌ها در سینماهای سراسر کشور متوقف خواهد شد و چهارشنبه ۱۷ تیرماه مصادف با بیست و یکمین روز از شب‌های قدر سینماهای تهران و شهرستان در تعطیلی کامل به سر خواهند برد.

براساس این گزارش، سینماهای تهران و شهرستان از پنج‌شنبه مطابق با ۱۸ تیرماه به روال عادی اکران فیلم‌های خود باز خواهند گشت.

۱۳۹۴/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...