نسخه چاپی

نیكبخت: دوباره به دوران اوج برمیگردم

عکس خبري -نيکبخت:  دوباره به دوران اوج برميگردم

علیرضا واحدی نیكبخت ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و استقلال دوباره به لیگ برتر برگشته و قرار است امسال در گهر زاگرس بازی كند. این یك تجربه و چالش جدید برای نیكبخت خواهد بود و او امیدوار است كه امسال در گهر زاگرس بدرخشد و به تیم ملی برسد. نیكبخت در مورد انتخاب گهر و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

بعضی از بازیکنان به دلیل شرایط خاص گهر ترسیدند به این تیم بروند. تو برای انتخاب این تیم ترس نداشتی؟
اگر دقت کرده باشید خیلی از تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدند یک فصل رویایی داشتند و می‌توان نفت تهران را مثال زد. گهر هم می‌خواهد یک فصل رویایی داشته باشد. من به اندازه کافی از شرایط این تیم شناخت داشتم و می‌دانستم که بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. گهر یک مربی جوان هم دارد و تارتار می‌تواند تیم خوبی را درست کند.

ولی قبول داری بعضی از تیم‌ها هم بعد از صعود به لیگ برتر دوباره به لیگ دسته اول سقوط کردند؟
من از نفت تهران مثال آوردم و دوست دارم دیدگاه مثبتی داشته باشم. شاید خیلی از بازیکنان جنبه نداشته باشند که در لیگ برتر بازی کنند ولی من انگیزه زیادی دارم و می‌دانم گهر موفق می‌شود. این تیم یک مربی جوان دارد و مربیان کم سن و سال معمولا دنبال اثبات خود هستند و همین موضوع کمک زیادی به گهر می‌کند.

ظاهرا مهدی تارتار با فرهاد کاظمی در مورد وضعیت تو صحبت کرده، درست است؟
من زیاد در جریان نیستم ولی فکر می‌کنم همین‌طور باشد و آقای کاظمی هم لطف داشته و از من تعریف کرده است. فکر می‌کنی چه فصلی در انتظار تو باشد؟ من فقط می‌خواهم به فوتبال فکر کنم و دوباره به تیم ملی برسم. مثل خیلی‌ها حاضر نبودم به هر قیمتی در لیگ برتر بازی کنم ولی امسال باید حقم را بگیرم چون در حق من خیلی اجحاف شده است.

به نظر می‌رسد با 31 سال سن خیلی انگیزه داری؟
سن فقط یک عدد است و مهم آمادگی بدنی یک بازیکن است. شاید یک فوتبالیست در 20 یا 25 سالگی تمام شود ولی یک فوتبالیست شاید تا 35 سالگی هم بازی کند. من 31 سال سن دارم و به طور کاملا پاک وارد این فوتبال شدم و مثل بعضی‌ها 10بار شناسنامه عوض نکردم. الان هم آنقدر به توانایی خودم اعتقاد دارم که دوباره به دوران اوج برگردم.

مثل اینکه گهر شرایط مالی خوبی ندارد و شاید تو هم پول زیادی نگرفتی، درست است؟
من اصلا دوست ندارم در مورد مسائل مالی حرف بزنم و آمده‌ام تا مجانی بازی کنم. مسوولان باشگاه هم لطف کردند و مسائلی را در قراردادم در نظر گرفتند و این به خاطر سابقه من بود.

مثل اینکه قرار است شماره 10 را بپوشی و بازوبند کاپیتانی را هم ببندی؟
من شماره 10 را می‌پوشم ولی صحبتی در مورد بازوبند کاپیتانی نشده و در این مورد تارتار تصمیم می‌گیرد.

۱۳۹۱/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...