نسخه چاپی

بی‌تعهدی وزارت علوم به دانشجویان بورسیه

وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزیر علوم باید با خاطیان پرونده بورسیه برخورد كرده و همچنین نه تنها از دانشجویان بورسیه بلكه از جامعه دانشگاهی برای این قصور عذرخواهی كند.

به گزارش نما ، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با فارس، با بیان اینکه در طول مدت رسیدگی به پرونده دانشجویان بورسیه، جلسات متعددی با مسئولین وزارت علوم دولت‌های قبلی و فعلی در کمیسیون اصل نود برگزار شد، گفت: صلاحیت این دانشجویان از لحاظ سن، معدل و.. بررسی شد و تمام نتایج حاکی از صلاحیت این دانشجویان برای اخذ بورسیه داشت.

وی افزود: با بررسی وضعیت مالی این دانشجویان متوجه شدیم که اکثر آنها نه تنها هیچ مبلغی بابت شهریه از وزارت علوم دریافت نمی‌کنند بلکه برای تامین معاش زندگی در شغلی غیر دولتی مشغولند که این حاکی از بی تعهدی وزارت علوم نسبت به این تعداد کثیر از دانشجویان است.

وی همچنین با اشاره به رویکرد شخص وزیر علوم در این مورد گفت: سخنان رهبری حجت را بر وزیر علوم تمام کرد و وزیر باید با خاطیان این امر برخورد کرده و همچنین نه تنها از دانشجویان بورسیه بلکه از جامعه دانشگاهی برای این قصور عذرخواهی کند.

۱۳۹۴/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...