نسخه چاپی

گزارش تمرین عصر پرسپولیس

خرید تازه تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم شركت نكرد.

به گزارش نما ، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 19 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که پیش از شروع تمرین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد.

در تمرین امروز سرخپوشان با دویدن بازیکنان دور زمینی و انجام حرکات کششی آغاز شد و سپس بازیکنان به تمرین و کار با توپ پرداختند که در این بخش تمرین مربیان پرسپولیس عملکرد شاگردان‌شان را زیر نظر داشتند.

دویدن‌های 2 به 2 بازیکنان و انجام دویدن‌های سرعتی در زمان کوتاه بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان بود و سپس بازیکنان به کار با توپ پرداختند.

در ادامه تمرین فوتبال درون‌تیمی بخش دیگری از تمرین بازیکنان پرسپولیس بود این در حالی است که در دقایقی از تمرین دروازه‌بانان پرسپولیس به صورت جداگانه زیر نظر پانادیچ به تمرین پرداختند.

در حالی که امروز لوکا ماریچ مدافع اهل کرواسی با پرسپولیس قرارداد بسته بود اما این بازیکن کروات امروز به تمرین نیامد و به احتمال فراوان از فردا پا به پای سایر بازیکنان پرسپولیس تمرین خواهد کرد.

گفتنی است، کریم باقری کماکان در تمرینات شرکت نمی‌کند و مشخص نیست وی از چه زمانی به درفشی‌فر بیاید.

یک دوربین فیلم‌برداری بر روی سکوهای درفشی‌فر نصب شده بود و منتظری آنالیزور پرسپولیس مشغول ثبت تمرین بازیکنان پرسپولیس بود.

تمرینات پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که قرار است عده‌ای از هواداران و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس افطاری امروز را میهمان برانکو ایوانکوویچ باشند و به همین دلیل از ساعت 19:30 دقیقه تعدادی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس مشغول تهیه سفره افطار شدند.

۱۳۹۴/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...