نسخه چاپی

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان البرز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان البرز را اعلام كرد.

به گزارش نما، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی در گفتگو با مهر با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و احتمال همزمانی جمعه پایانی ماه مبارک رمضان با روز نخست ماه شوال، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس یک هفته زودتر یعنی جمعه ۱۹ تیرماه جاری برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری جلسات هماهنگی برای برگزاری باشکوه روز قدس در استان البرز اشاره کرد و افزود: هر سال مسلمانان در سراسر دنیا جمعه پایانی ماه مبارک رمضان برای اینکه چهره منفور رژیم اسرائیل را به جهانیان نشان دهند در خیابان ها راهپیمایی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در ادامه به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: شروع راهپیمایی از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۹ تیرماه است و همه مسیرها به سمت مصلی های نماز جمعه منتهی می شود و در این روز قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت می شود.

این مسئول با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج افزود: مسیر راهپیمایی در شهرستان کرج از میدان شهدا به سمت خیابان مهدیه یا مظاهری سابق، میدان توحید، سه راه امامزاده حسن (ع) و در نهایت مصلی نماز جمعه ختم می شود.

حجت الاسلام روحی یزدی مسیر راهپیمایی در شهرستان فردیس را اعلام کرد و گفت: در شهرستان فردیس دو مسیر برای راهپیمایی روز قدس در نظر گرفته شده است مسیر اول فلکه چهارم مسجد جامع المهدی، مقبره الشهدا، به سمت فلکه اول مصلی نماز جمعه و مسیر دوم مسجد امام حسین (ع) شهرک ۱۷ شهریور مسجد النبی بلوار طالقانی سه راه حافظیه مصلی نماز جمعه است.

وی به مسیر راهپیمایی در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ساوجبلاغ در شهر هشتگرد از میدان امام، خیابان امام، خیابان مصلی، و در نهایت مصلی نماز جمعه است.

این مسئول مسیر راهپیمایی در شهرستان نظرآباد را مسجد غدیریه، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان انقلاب، میدان سپاه و در نهایت مصلی نماز جمعه این شهرستان اعلام کرد.

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان طالقان از میدان جلال ال احمد (میدان معلم) به طرف مصلی نماز جمعه است. در شهرستان اشتهارد نیز از میدان آزادگان مقابل مسجد جامع به طرف خیابان امام خمینی (ره)شرقی، خیابان چمران جنوبی، بلوار آیت الله خامنه ای شرقی، اولین ورودی بوستان سعدی و در نهایت مصلی حضرت بقیه الله راهپیمایی برگزار می شود.

وی مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در محمدشهر کرج را بلوار امام خمینی از مقابل مسجد صاحب الزمان به طرف مصلی نماز جمعه اعلام کرد و گفت: راهپیمایی در مهرشهر از بلوار ارم تقاطع دوم تا مصلی نماز جمعه است.

حجت الاسلام روحی یزدی افزود: مسیر راهپیمایی در ماهدشت از میدان آزادگان، میدان نماز و در نهایت مصلی نماز جمعه است، مسیر راهپیمایی در کمالشهر نیز خیابان امام خمینی (ره)، میدان شهرداری، خیابان ولیعصر شمالی به سمت مسجد جامعه تعیین شده است .

حجت الاسلام روحی یزدی در پایان مسیرهای راهپیمایی در مشکین دشت را از مقابل بانک ملی تا گلزار شهدا و به طرف مصلی فردیس، در گرمدره از مسجد کوهک، بلوار امیرکبیر به سمت مصلی نماز جمعه، در بخش آسارا از دو راهی دوآب شهرستانک به طرف مصلی قدس و مسیر دوم راهپیمایی در بخش آسارا را از دوراهی خوزنکلاه به طرف زمین ورزشی سد امیرکبیر و همچنین مسیر راهپیمایی در چهارباغ را از ابتدای خیابان مصلی، تقاطع شهید نظری و طالقانی به مسجد جامع اعلام کرد.

۱۳۹۴/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...