نسخه چاپی

افشاگری فرهاد مجیدی در راه است

افشاگری او قرار است مفصل و مستند باشد. از جمله مواردی كه او می‌خواهد به آن اشاره كند این است كه آقایان از طریق چه ارگان‌هایی به ثروت رسیدند و از قبل نام استقلال پول در آوردند؟! شنیده می‌شود فرهاد قصد دارد علیه شعبه فوتبالی این آقایان هم صحبت‌هایی كند.

به نقل از شفاف ، فرهاد مجیدی، کاپیتان محبوب استقلالی ها حدود دوماه پیش از میان آبی پوشان جدا شده و به بهانه آنچه که از آن به عنوان نگرانی برای کودک یاد می شود، به قطر رفت.

با خروج مجیدی از استقلال، این تیم پرستاره دیگر روی خوش به خود ندید و پس از آنکه صدر جدول را از دست داد در دربی حساس دور برگشت نیز بازی را در شرایطی به حریف واگذار کرد که وجود یک بزرگتر در تیم می توانست بازی 2 بر صفر برده را در ده دقیقه پایانی به سود استقلال به پایان برد، اما چنین نشد و بی تجربگی بازیکنان آبی پوش و عدم حضور یک مهره باتجربه سبب شد تا دربی هفتاد و چهارم به شکلی ناگهانی به سود قرمزها تمام شود.

از همین رو اغلب هواداران دلیل شکست در دربی هفتاد و چهارم و از دست دادن صدر جدول توسط استقلال را چیزی جز جدایی مجیدی از این تیم نمی دانند. اتهامی که فرهاد مجیدی طاقت گوش کردن به آن را نداشته و شنیده می شود در آینده ای نزدیک قصد افشاگری دارد.

افشاگري او قرار است مفصل و مستند باشد. از جمله مواردي كه او مي‌خواهد به آن اشاره كند اين است كه آقايان از طريق چه ارگان‌هايي به ثروت رسيدند و از قبل نام استقلال پول در آوردند؟! شنيده مي‌شود فرهاد قصد دارد عليه شعبه فوتبالي اين آقايان هم صحبت‌هايي كند. البته فرهاد قصد ندارد حرفي عليه فتح‌ا...زاده بزند از آنجا كه رابطه بسيار خوبي هم با مظلومي، پورحيدري و فريبا دارد به طور قطع عليه‌ آنها حرفي نخواهد زد. به هر حال فرهاد تا پيش از پايان سال و پس از فينال جام‌حذفي حرف‌هاي خود را خواهد زد و به قولي گردوخاك به پا مي‌كند.

از سوی دیگر یک منبع موثق خبر داد مجیدی با معاونان باشگاه مشكل داشت و به مصلحت خودش و تيم ديد كه استقلال را ترك كند.

براي نمونه يكي از معاونان باشگاه در يك جمع مي‌گويد؛ «اگر فلان مهاجم بود الان بهتر گل مي‌زديم تا فرهاد مجيدي» يا اين كه؛ «مجيدي براي استقلال واعظ بهتر بازي مي‌كرد.» از اين دست حرف و حديث‌ها كه اتفاقا به گوش خود فرهاد هم مي‌رسيد. يا مورد ديگري كه مجيدي را دلخور كرد به برنامه استقلال براي جذب يك مهاجم تازه برمي‌گشت. به هر حال اين قبيل تنش‌ها و اتفاقات مجيدي را در موقعيتي قرار داد تا به‌رغم ميل باطني خود قيد ماندن در استقلال را بزند و نيم فصل به قطر برود.

کاپیتان سابق استقلالی ها در يك جمع خصوصي گفته بود در اين شرايط اگر در استقلال نباشد به سود دو طرف يعني هم خودش و هم استقلال خواهد بود. او مي‌گفت اگر در تيم باشد نمي‌گذارند خودش و استقلال آرامش داشته باشد و تيم مظلومي موفق شود. از طرف ديگر گفته مي‌شود همين نفرات يعني اطرافيان حاجي اين ذهنيت را براي او ايجاد كرده بودند كه مجيدي از واعظ خط مي‌گيرد تا فتح‌ا...‌زاده هم به كاپيتان تيمش بدبين شود!

۱۳۹۰/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...