نسخه چاپی

هادی پور طلای سوم ایران را كسب كرد

تكواندوكار وزن اول تیم ملی كشورمان با برتری مقابل حریف بلژیكی خود ضمن كسب سومین طلای ایران در این دوره از مسابقات باعث كاروان اعزامی كشورمان به مكان دهم صعود كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در سومین روز از مسابقات تکواندوی بیست و هشتیمن دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم با کسب چهار پیروزی متوالی راهی بازی نهایی شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف "موراد لاچروی" از بلژیک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک صاحب پیروزی شد و سومین طلای ایران در این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

نماینده سبک وزن تکواندو کشوران در نخستین مبارزه خود در این رقابت ها موفق شد با نتیجه ۲۴ بر ۳ "اولبیک موراتالیف"، نماینده قرقیزستان را سکست دهد و در ادامه "مولوم تومنبایار" از مغولستان را ۸ بر ۳ مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها نیز "ساویکی امنارونگ" نماینده تایلند ۱۱ بر ۵ شکست داد. هادی پور در مرحله نیمه نهایی هم " کیم دائیک" از کره جنوبی را در پایان راند دوم ۲۰ بر۴ شکست داد و به بازی نهایی راه يافت.

کاروان اعزامی کشورمان که قبل از این مدال طلا با هشت مدال رنگارنگ در مکان چهاردهم جدول توزیع مدالها قرار داشت با کسب طلای هادی پور تا مکان دهم بالا آمد و جای لهستان را گرفت.

۱۳۹۴/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...