نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

همه چی سیاسی شده!

عکس خبري -همه چي سياسي شده!

از شب قدر گفتیم و پرتقال فروش مسئله! از وقاحتی که نزد برخی هنرمندان و ورزشکاران ما تمامی ندارد و کلاس شده است. از همه چیزمان سیاسی است و ربطی به سیاسی پرسپولیس ندارد و از نقی پدر آمرزیده و تشکر از حاج آقا! که این یکی دیگه آخرشه! یعنی آخرین خبرمونه بابا! چرا برداشت بد می کنید!

تمدید می شود و می شود
همین امروز فردا که نتیجه مذاکرات اعلام نمی شود و دوباره تمدید می شود و هی تمدید می شود و دوباره هم تمدید می شود، خواهید دید که چه نتایجی خواهد داشت. اما نکته! خیلی جالب بود که یکشنبه 14 تیر خبر آمد که :«به دلیل حضور تیم‌ ایرانی در مراسم شب قدر، امشب مذاکره‌ای انجام نمی‌‌شود» خدا کند که این توسل و آن تلاش غیرتمندانه(به قول آقای کوچک زاده، منتقد سابق ظریف) حتما نتیجه خواهد داد و منافع ملی با تلاش مذاکره کنندگان حفظ می شود.

وقاحت، توهین، وتوی خبری!
اخیرا یه چیزی مد شده و آن گرفتن عکس یادگاری سابقا برخی! هنر مندان و حالا دیگه برخی! ورزشکاران معروف با خوانندگان لس آنجلسی است. که یعنی کم کم هرکی از این عکس ها نداشته باشه، باعث چیش و پوف دیگران خواهد شد. کمیته اخلاق فوتبال هم به اون بابا گیر داده! و صدای سایت های خبری ورزشی!! در اومده که «آدم هایی که همه تعریفِ شغل‌شان، نشستن و ایراد گرفتن از فوتبالیست ها و احضار کردن آن ها به خاطر عکس ها و خالکوبی‌های‌شان است و تا به امروز حتی یک گره نیمه کور از فوتبال ایران باز نکرده اند و فقط مشکل افزوده اند، در تازه‌ترین شاهکارشان از «احضار» ... به کمیته اخلاق به خاطر عکس گرفتن با یک خواننده حرف زده اند. تصور کنید، آن هایی که توی زندگی شان توپ فوتبال را از نزدیک ندیده اند، برای ... احضاریه صادر می کنند. جرم؟ یک تصویرِ ساده» آن وقاحت، به دنبالش چنین مطالبی را هم می طلبد خوب! راستی کسی به این برخی! هنرمندان نمی خواد گیر بده؟

همه چی سیاسی شده!
مهمان به علیخانی می گوید: شما كه هر روز از مهمانان برنامه میزان درآمدشان را می پرسید، درآمد خودتان چقدر است كه این حد در فضای مجازی مورد فحش و توهین قرار می گیری، چرا جواب نمی دهی زمانی كه می گویند نانت را در اشك مردم می زنی و می خوری؟ و علیخانی جواب می دهد:«دستمزد من برای اجرای برنامه ای كه حاصل یك سال دویدن من است! چون من غیر از ماه رمضان هیچ اجرای دیگری ندارم یك سال دوندگی دارم تا از دورترین نقطه های كشور سوژه پیدا كنیم، دستمزد من برای اجرای این برنامه ٤٥میلیون تومان است و با این مقدار پول باید كت وشلوار  بخرم و تنم را آراسته كنم تا خاطر مخاطب را مكدر نكنم» حالا که برخوردها با این «ماه عسل» سیاسی شده، چیزی نمی گوییم. چون هرچه بگوییم برداشت سیاسی از آن می شود. شما  خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

خدا پدر نقی را بیامرزد!
شهاب مُرادی، رییس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری وضعیت فعلی حوزه نشر را مایه رنج دانست که تیراژ ناشران مختلف از سه هزار جلدِ چند سال قبل به 700 تا 800 جلد رسیده است. و پس از آن آرزو کرد:« اگر رضا امیرخانی، داستانی را منتشر می‌کند بداند 300 هزار نسخه از این کتاب را مردم می‌خرند و مطالعه‌ می‌کنند.» مرادی که در مراسم مسابقه کتاب خانواده سخن می گفته همان جا  از نقی هم گفته:« باز خدا پدرِ نقی معمولیِ پایتخت را بیامرزد که بعضا روابط درست زن و شوهری را به تصویر می‌کشد هر چند گاهی نقی دعوا هم می‌کند. من بابت این قضیه به دست‌اندرکاران سریال پایتخت و آقای سیروس مقدم خداقوت می‌گویم.»البته ارتباط پایین بودن تیراژ کتاب و تشکر از سریال پایتخت هم جالبه!

حاج آقا مچکریم!
حاج آقا ما بی حد و حصر از شما متشکریم که بالأخره یک حرف درست و درمان از سال 88 به بعد زدید! بالأخره رویاروی خبرنگار کشور غیر، قرار گرفتید و بدون در نظر گرفتن و تشخیص مصلحت گفتید:«آیت‌الله خامنه‌ای در ایران جایگزینی ندارد» و باز از شما تشکر می کنیم، که حتی به قیمت ما سه تا رو کجا می برید، هم اظهار دوستی با رهبرمان کرده اید:«ما از جوانی با هم دوست بودیم. ... بعد هم رفاقت‌ها عمیق و در دوران مبارزه خیلی عمیق‌تر شد وبعد از انقلاب دیگر زیادتر شد. در همه کارها با هم کار می‌کردیم؛ ‌در جنگ و در هر جا که شما فکر می‌کنید تا امروز ما همین ارتباطمان هست.» ممنون که خاطره تولید نکردید!

۱۳۹۴/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...