نسخه چاپی

حال و هوای توافق امروز در وین چگونه است؟

برخی رسانه‌ها از اعلام نتیجه در امروز خبر می‌دهند و برخی سازهای حصول توافق در روزهای آتی را می‌نوازند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز حال و هوای وین به گونه‌ای است که برخی رسانه‌ها از اعلام نتیجه در امروز خبر می‌دهند و برخی سازهای حصول توافق در روزهای آتی را می‌نوازند.

این گمانه زنی‌ها زمانی شدت گرفت که رییس سازمان انرزی اتمی کشورمان در دیدار ارنست مونیز از روز آخر رایزنی های فنی خبر داد، به همین منظور یک منبع آگاه با اشاره به اظهارات رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان مبنی بر اینکه امروز روز پایانی است، گفت: منظور آقای صالحی، روز پایانی مذاکرات فنی بوده است.

به همین منظور عضو ارشد مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: نکته ای که خوب است همه مردم ایران به آن توجه داشته باشند این است که در وین بازار گمانه زنی ها ، شایعه سازی ها و حدس و گمان بسیار زیاد است .

عراقچی گفت : رسانه های مختلف از سراسر دنیا در اینجا حضور دارند و هرکدام داستانی را بالاخره شروع می کنند به پردازش کردن و برخی از آنها با اغراض خاص، برای جهت دادن به مذاکرات و ایجاد فضاهای روانی مورد نظر خودشان تلاش می کنند.

این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افزود: مردم شریف ایران نباید به این گونه گمانه زنی ها توجه ای نداشته باشند و ان شالله هر موقع که کار در مسیر صحیح خودش به سرانجام رسید ،اعلام خواهد شد.

۱۳۹۴/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...