نسخه چاپی

كشتی فرنگی جوانان ایران سوم آسیا شد

تیم ملی كشتی فرنگی جوانان كشورمان عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون کشتی، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا که از روز گذشته (پنجشنبه) در شهر نایپیداو میانمار آغاز شده بود، تیم ملی کشورمان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و 58 امتیاز به عنوان سوم دست یافت. تیم کشورمان سال گذشته با 5 مدال طلا، یک نقره و دو برنز و 75 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

تیم‌های قزاقستان و هند نیز به ترتیب با 65 و 59 امتیاز قهرمان و نایب قهرمان شدند.

در پایان این مسابقات نمایندگان کشورمان صاحب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند که علی ارسلان و امیرحسین حسینی در اوزان 66 و 96 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و عرفان سعادتی‌فر در 60 کیلو صاحب مدال نقره شد. میثم دلخانی و علیرضا کارگر نیز در اوزان 55 و 50 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

مهدی فلاح در وزن 96 کیلوگرم هم با شکست در دیدار رده بندی پنجم شد و در وزن 74 کیلوگرم نیز کیوان رضایی از گردونه مسابقات کنار رفت.

بر اساس برنامه این رقابت‌ها، مسابقات کشتی آزاد از فردا (شنبه) و به مدت 2 روز برگزار می‌شود که علیرضا گودرزی در وزن 50 کیلوگرم و امین طاهری در وزن 120 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌روند. رقابت‌های 6 وزن باقیمانده کشتی آزاد نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

۱۳۹۴/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...