نسخه چاپی

اعلام وصول طرح استیضاح وزیر ورزش

عکس خبري -اعلام وصول طرح استيضاح وزير ورزش

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر ورزش به امضای 44 نماینده رسیده و به زودی اعلام وصول می‌شود.


به گزارش نما ، ناصر عاشوری امروز در گفت‌وگو با فارس در فومن، خبر منتفی شدن استیضاح وزیر ورزش و جوانان در برخی از سایت‌های خبری را تکذیب کرد و اظهار داشت: طرح استیضاح محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به امضای 35 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده بود که تا دیروز این تعداد به 44 نماینده افزایش یافت و هفته آینده این طرح اعلام وصول می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از استان گیلان دو نماینده جزو امضا کنندگان استیضاح وزیر ورزش و جوانان هستند، افزود: آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد که پس از آن به مدت دو هفته مجلس به دلیل تعطیلات تابستانی تعطیل شد و پس از این مدت طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، عناوین استیضاح وزیر ورزش و جوانان را در 20 محور مکتوب شده عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین این محور شامل عزل و نصب‌های بی‌مورد، دولتی کردن ورزش و عدم توجه به هیئت‌های ورزشی و فدراسیون‌ها، عدم اجرای قانون برنامه پنج ساله توسعه در امر ورزش و جوانان، انجام مسافرت‌های غیر ضروری معاونان و وزیر است.

وی، بی‌توجهی به ورزش جانبازان و معلولان انقلاب و ورزشکاران پیشکسوت و عدم توجه نسبت به اعزام قهرمانان به مسابقات بین‌المللی، حذف معاونت ورزشی بانوان و استان‌ها در حالی که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، بی‌توجهی به ورزش روستاها و عشایر و ورزش‌های بومی و محلی با گرایش قومیت‌های ملی کشور و... را از دیگر دلایل طرح استیضاح عباسی عنوان کرد.

عاشوری با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر با پاسخ به فراکسیون‌ها پایان نمی‌یابد، تصریح کرد: در خبرهای منتشر شده آمده که وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی در فراکسیون ورزش حضور یافت و به سئوالات اعضای فراکسیون ورزش پاسخ داد در حالی که وزیر مربوطه برای پاسخگویی به طرح استیضاح خود باید در صحن مجلس حاضر شود و به سئوالات امضا کنندگان طرح استیضاح پاسخ دهد.

این مسئول خود را یکی از نمایندگان امضا کننده طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان معرفی کرد.

۱۳۹۱/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...