نسخه چاپی

آغاز عملیات ارتش سوریه در حمص

یك منبع آگاه عصر چهارشنبه از آغاز عملیات ارتش سوریه در شهر حمص به خصوص در منطقه 'باباعمرو ' برای پاكسازی این شهر از وجود افراد مسلح و اشرار خبر داد.
وی كه از ساكنان حمص است و خواست نامش فاش نشود، در گفت و گو با ایرنا در دمشق افزود: ارتش سوریه امروز از چهار سمت وارد این شهر شد تا آن را از وجود افراد مسلح كه در ماه های اخیر امنیت و ثبات را در این شهر برهم زده بودند، پاكسازی كند.

این فرد سوری اهل حمص خاطر نشان كرد: ارتش قصد دارد تا كار افراد مسلح را در این شهر یكسره كرده و مردم را نیز از وجود آنان خلاص كند.

به گفته وی، برخی از افراد مسلح به دنبال آغاز عملیات ارتش سوریه به سمت ادلب در شمال غرب سوریه فرار كرده اند.

برخی نیز از ادامه عملیات ارتش سوریه در روزهای آینده در منطقه ادلب خبر داده بودند.

پیشتر نیز یك منبع آگاه از استقرار لشكر چهارم ویژه ارتش سوریه در شهر حمص برای مقابله و پاكسازی آن از افراد مسلح خبر داده بود.

به گفته وی، افراد این لشكر از نیروهای زبده و ورزیده سوریه بوده و وفاداری خود را به نظام این كشور ثابت كرده اند.

در روزهای گذشته برخی افراد از وجود نیروهای نفوذی ارتش آزاد در بین نیروهای ارتش سوریه و اعلام اخبار عملیات ارتش به ارتش آزاد خبر داده بودند.

شهر حمص و منطقه باباعمرو در ماه های اخیر شاهد ناآرامی های شدید بوده و مردم نیز در این منطقه از این امر انتقاد داشته و در گفت و گو با رسانه های سوری خواستار برخورد با افراد مسلح بودند.

رسانه های سوری نیز در روزهای اخیر بخش هایی از برنامه خود را به مصاحبه با مردم این كشور در ارتباط با اوضاع در حمص اختصاص داده بودند.

۱۳۹۰/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...